LinkedIn poate fi un canal excelent pentru a-ți construi marca personală și chiar a te promova ca un lider de opinie în nișa ta. Dar, pentru a maximiza beneficiile platformei, trebuie să înțelegeți cum funcționează, ce generează cel mai bun răspuns și cum puteți utiliza diversele sale instrumente pentru a obține un efect optim.

În acest articol veți descoperi 10 lucruri pe care le puteți face pentru a deveni mai influenți pe LinkedIn, inclusiv cât trebuie să postați, când să postați, ce să postați, precum și cum să profitați dintre unele dintre caracteristicile interesante ale LinkedIn, cum ar fi LinkedIn Live, descoperirea de hashtag-uri după popularitate și analize post.

Urmați aceste sfaturi și veți fi pe drumul cel bun pentru a construi o prezență LinkedIn mai puternică în 2021.

1. Postați în mod regulat, dar nu prea des
Menținerea unui proces de postare consecvent este importantă pe LinkedIn – dar postările prea dese vă pot afecta prezența.

Cercetările Onalytica au constatat că influencerii care postează mai des de 50 de ori pe lună pe LinkedIn au, în medie, 26 de angajamente per postare, în timp ce cei care postează între 30-50 de ori pe lună au, în medie, 56 de angajamente, iar cei care postează de mai puțin de 30 de ori văd și mai mult angajament, în medie.

De aceea, recomandarea este să postați de cel puțin 2-3 ori pe săptămână – dar nu mai mult de 30 de ori pe lună – pentru un angajament optim.

Momentul postării este, de asemenea, important – încercați să postați dimineața, poate în drum spre muncă. Apoi, puteți revizita acele postări mai târziu în cursul zilei / serii, pentru a răspunde la comentariile pe care le-ați avut și pentru a stimula implicarea.

2. Evitați să folosiți prea multă automatizare 
Automatizarea poate economisi foarte mult timp, dar vă poate afecta vizibilitatea.

Este ușor, de exemplu, să configurați o regulă care să spună „dacă există un blog care menționează cuvinte cheie„ X ”, postați-l pe fluxul meu LinkedIn”. Cu toate acestea, am văzut acest lucru folosit până la extrem, unele persoane postând de sute de ori pe lună.

După cum s-a menționat în punctul anterior, frecvența prea mare a postărilor pe LinkedIn vă poate reduce angajamentul, în timp ce sistemele LinkedIn pot detecta când oamenii folosesc automatizarea și vă pot ascunde postările, astfel încât nimeni să nu le vadă.

Dacă intenționați să utilizați instrumente de automatizare pe LinkedIn, ar trebui să căutați în continuare să limitați numărul de postări la cel mult 30 pe lună.

3. Partajați conținut video și vizual
Cercetările arată că articolele cu imagini obțin cu 94% mai multe vizionări. Totuși, nu includeți doar imagini, puteți adăuga videoclipuri, prezentări sau podcast-uri la o postare – sau chiar documente, pe care LinkedIn le-a adăugat în 2019.

Documentele pot fi de fapt transformate în postări de tip carusel pe LinkedIn – dacă încărcați o serie de imagini sub formă de document, LinkedIn o va afișa ca un carusel pe care utilizatorii îl pot glisa lateral.

Atunci când adăugați conținut, merită menționat faptul că LinkedIn preferă ca utilizatorii să își încarce conținutul direct pe platforma lor, mai degrabă decât să posteze un link către un alt site care îl găzduiește. De exemplu, dacă postați un videoclip, este mai bine să îl încărcați pe LinkedIn, decât să postați un link YouTube.

4. Nu împărtășiți doar propriul dvs. conținut
Regula 4-1-1 a fost inventată de Tippingpoint Labs și Joe Pulizzi de la Content Marketing Institute. Deși a fost creată inițial pentru Twitter, poate fi aplicată și pe LinkedIn. Regula prevede că: „Pentru fiecare postare despre voi, ar trebui să republicați o postare relevantă și, cel mai important, să distribuiți patru postări relevante scrise de alții.

Urmând această regulă, nu distribuiți doar propriul conținut, ci furnizați și informații utile relevante pentru publicul dvs. scrise de alții. În același timp, este de asemenea important să vă adăugați opinia. Multe persoane apreciază sau distribuie postările uneori, fără să le citească. Vă puteți diferenția adăugând propriile păreri, întrebări sau alte comentarii în cadrul comentariilor.

Spuneți oamenilor ce părere aveți despre punctele prezentate în articol și nu vă fie teamă să nu fiți de acord cu ceva și să sugerați un punct de vedere diferit. Acest lucru poate începe o dezbatere și veți descoperi că postarea primește mult mai mult angajament.

5. Nu exagerați cu vânzarea
Deși, în mod evident, doriți să vă promovați pe dvs. și afacerea dvs., cel mai bine este să evitați să fiți prea insistenți în acest sens în postările dvs. LinkedIn. De exemplu, încercați să nu postați direct despre produsul dvs., deoarece acesta se poate simți ca o reclamă și poate îndepărta oamenii. Este mai bine să participați la conversații gândite în stilul leadership-ului și, dacă oamenilor le place ceea ce spuneți, vor merge și vor verifica site-ul și oferta de produse. În acest stadiu este vorba mai mult despre construirea de relații și crearea de noi contacte.

6. Intrați în direct
Încercați LinkedIn live, cu orice, de la un monolog la cameră, sau un webinar cu invitați, sau streaming live de la un eveniment.

Aproximativ 79% dintre specialiștii în marketing spun că videoclipurile live duc la interacțiuni mai autentice cu publicul, în timp ce 82% dintre audiențe ar prefera să vizioneze videoclipuri live de la un brand decât să citească o postare.

Videoclipurile live de pe LinkedIn văd, de asemenea, mai multă implicare, cu 7X mai multe reacții și 24X mai multe comentarii, în medie, comparativ cu încărcările obișnuite de videoclipuri.

7. Etichetați influencerii și angajații
Când etichetați un alt utilizator în postarea dvs. LinkedIn, acesta va primi o notificare cu privire la mențiune, încurajând implicarea.

Nu trebuie să fiți conectat direct la persoanele pe care le etichetați, puteți eticheta și persoane care au conexiuni de gradul doi. Cu toate acestea, este important să etichetați numai persoanele relevante pentru postare, altfel ar putea fi văzută ca spam.

8. Creați conținut personalizat pentru LinkedIn
Când creați o postare, există tentația de a o încărca peste tot – pe LinkedIn, Twitter, Facebook Pages etc. Cu toate acestea, rețineți că veți avea câțiva dintre aceiași adepți pe fiecare dintre aceste canale și vor vedea aceeași postare, ceea ce poate deveni rapid repetitiv și plictisitor.

Este mult mai bine să creați postări originale pentru fiecare platformă.

9. Folosiți hashtag-uri
Adăugarea de hashtag-uri la postările dvs. va ajuta la descoperirea conținutului dvs., dar îi va ajuta și pe cei de la LinkedIn să clasifice postările și să le diferențieze de alte conținuturi.

Este important să adăugați întotdeauna hashtag-uri relevante, nu doar populare. Când hashtag-urile sunt bine folosite, le permit altora să găsească mai ușor conținutul dvs. în căutările lor. Utilizarea hashtagurilor vă va asigura, de asemenea, că, atunci când membrii caută informații despre un anumit subiect, articolul dvs. va apărea ca una dintre opțiuni.

Încercați să dați click pe „Descoperiți mai multe” sub „Hashtag-uri urmărite” din partea de jos a stânga paginii dvs. de start LinkedIn pentru a vedea o listă recomandată de hashtaguri populare legate de hashtagurile pe care le urmăriți.

Ceea ce este cu adevărat util la pagina de hashtag-uri recomandate este că vă arată numărul de persoane care urmăresc hashtagurile, astfel încât să le puteți acorda prioritate celor care au următorii cei mai mari. Este important să nu folosiți hashtag-uri care sunt o nișă fără adepți.

10. Optimizați-vă conținutul pe baza Analytics
Pentru a accesa analizele din postările pe care le-ați distribuit, faceți clic pe pictograma „Eu” din partea de sus a paginii dvs. de start LinkedIn.

Sub „Gestionați”, click pe „Postări și activitate”. Acolo veți vedea toate postările dvs. recente, cu o pictogramă de analiză sub fiecare. Aici veți găsi informații în timp real despre postările pe care le-ați distribuit, care vă pot ajuta să vă înțelegeți mai bine publicul, precum și care postări au avut rezultate mai bune decât altele.

Sursa