10 obiceiuri inteligente pentru o carieră de succes în marketing

Munca unui marketer este provocatoare în lumea, mereu conectată și digitală, de astăzi. Nu numai că trebuie să vină cu o imagine și un mesaj de brand atrăgătoare, dar trebuie să își dea seama cum să adapteze avantajele de marketing la nenumărate canale diferite și să învețe cele mai bune practici pentru fiecare.

Pentru a ține pasul cu cerințele industriei moderne de marketing, profesioniștii ar trebui să ia în considerare adoptarea și încorporarea anumitor obiceiuri în fluxul de muncă. Forbes a întrebat 10 membri ai Consiliului Tânărului Întreprinzător (Young Entrepreneur Council) ce obiceiuri le recomandă marketerilor să implementeze care să îi ajute la dezvoltarea carierei. Iată ce au avut de spus acești lideri experimentați de afaceri.

1. Gândește din perspectiva consumatorului 

Marketerii ar trebui să încerce o tehnică mentală interesantă în care își vizualizează clientul și „intră” în mintea clientului. Atunci când fac din ea o practică de a vedea și simți cu adevărat ce experimentează clientul, pot vedea propria muncă într-o lumină diferită. Acest lucru poate ajuta marketerii să creeze un conținut mai bun, să facă materialul de marketing mai personalizat și să creeze oferte mai convingătoare. Pasul într-o zonă diferită (adică mintea clientului) poate fi un exercițiu de creativitate care are rezultate puternice și acționabile. – Syed BalkhiWPBeginner

2. Termină mai întâi taskurile mai importante 

Marketerii ar trebui să se ocupe de cele mai mari proiecte în primul rând dimineața și să lase sarcinile mai mici pentru mai târziu. Poți realiza mai întâi munca dificilă, astfel încât, în restul zilei, să fie mai ușor. Este ușor să fii distras sau să rămâi în urmă în muncă dacă nu ai un proces de lucru care să funcționeze pentru tine. Toată lumea funcționează diferit, așa că trebuie să afli ce stil de lucru funcționează cel mai bine pentru tine, astfel încât să poți produce cele mai bune rezultate. – Stephanie WellsFormidable Forms

3. Urmează datele

Deși marketerii sunt adesea persoane creative, este important să îmbrățișeze și lumea rece și grea a analizelor de date pentru a obține o înțelegere mai clară a ceea ce atrage publicul lor. Instrumentele de analiză a datelor de marketing îi pot ajuta pe marketeri să afle, în mod obiectiv, cu ce publicul lor are mai multe șanse să se implice, să dea clic pe, să urmărească sau să se aboneze. De asemenea, acestea permit comercianților să efectueze teste A/B pentru a determina ce eforturi sunt mai eficiente decât altele pentru a atinge un anumit obiectiv. Prin adoptarea analizelor de date, marketerii își pot eficientiza fluxurile de lucru și se pot concentra pe eforturile care aduc rezultate. – Amine RahalIronMonk Solutions

4. Programează blocuri de timp

Administrarea conturilor (de publicitate, social media etc). are o investiție relativ scăzută în termeni de timp și creativitate, presupunând că este făcută frecvent și de același administrator de cont. Dacă, în timp ce administrezi conturi, descoperi o oportunitate pentru un proiect, nu înceta activitatea pe care o faci deja. Planifica proiectele separat de lucrările de întreținere – nu amesteca aceste lumi. Acordă-ți timp pentru a crea note foarte detaliate despre proiect pentru a te ocupa cu ușurință de el mai târziu. Când în sfârșit te așezi pentru a lucra la proiect, asigură-te că vă lași suficient timp pentru a finaliza o etapă, presupunând că există mai multe sarcini în cadrul proiectului pe care l-ai creat. Această separare a timpului de lucru și programare te va ajuta să fii mai productiv, mai ales în a demonstra o valoare strategică mai mare pentru clienții tăi. – Ryan MeghdiesTastic Marketing Inc.

5. Înțelege trenurile actuale 

Cea mai importantă rutină pe care trebuie să o aibă un expert în marketing este să înțeleagă ce tendințe se înregistrează în acest moment, care pot fi implementate pentru propria companie sau clienți. Marketerii trebuie să renunțe la ego-ul lor și să înțeleagă că părerile lor nu contează. Sentimentul pieței stăpânește totul. – Laura EgocheagaViral Growth Media

6. Simplifică mesajul 

Scrie pentru un public în vârstă de patru ani. De multe ori, supragândim totul și presupunem că publicul nostru știe la fel de mult ca noi. S-ar putea chiar să fii tentat să suni super sofisticat, când vinzi un produs tehnic unui public tehnic. În timp ce trebuie să verifici cuvintele cheie din industrie și să explici corect produsul, ar trebui să te concentrezi pe cât posibil pe simplificarea mesajului. Dacă poți explica ce faci unui copil de patru ani, atunci ești pe calea cea bună. De fapt, cele mai vândute cărți din toate timpurile sunt scrise la nivelul clasei a patra. Acest lucru nu înseamnă că scrii ca în clasa a patra – înseamnă că scrii o poveste într-un mod în care toată lumea o poate înțelege. Da, chiar și oamenii foarte deștepți sunt prea inundați de informații zilnic și pot cu ușurință să nu te înțeleagă. – Andy KaruzaLitPic

7. Creează o relație 

Astăzi, oamenii nu vor doar să le vinzi un produs. Trebuie să creezi relații care să depășească vânzarea, în schimb să te concentrezi pe cunoaștere. Este vorba despre cunoașterea nevoilor clienților și de a-i face să vadă cum produsul sau serviciul îi poate ajuta să rezolve acea nevoie sau problemă pe care o au. Generează valoare. Acest lucru nu numai că ajută în procesul de vânzare, dar poate duce și la fidelizarea clienților. Este important să nu te concentrezi asupra produsului atunci când vinzi, ci asupra clientului. Stabilește o conversație, generează încredere, fă-i să simtă că ei contează pentru brand și că nevoia lor este prioritară. Astăzi, experiența clientului este cea care poate asigura succesul în vânzări și succesul în cariera vânzătorului. – Kevin LeyesLeyes Media & Team Leyes, by Leyes Enterprises

8. Fii social 

Fii social. Este important să îți faci timp pentru a răspunde nu numai la propriile profiluri publice, dar, de asemenea, pentru a găsi alte companii și oameni și să interacționezi cu ele pe platformele lor. După cum prevede regula testată în timp, trebuie să acorzi valoare gratuită din 80% din conținutul postat și să promovezi doar restul de 20% . Acest lucru se întâmplă în mod natural în afara lumii digitale „sociale”, deoarece doar 20% sau mai puțin din interacțiunile cu oamenii reprezintă vânzări directe sau promovări ale afacerii, iar în restul timpului interacționezi cu oamenii în orice altceva. Este un obicei foarte bun să interacționezi și să îți susții followerii, și chiar și pe persoanele care nu te urmăresc, pe platformele lor și să te implici în ceea ce le interesează. Răspunde-le la întrebări și implică-te în comunitatea lor. – Jacob Tanur, Click Play Films

9. Cunoaște-ți concurenții 

Fii atent la ceea ce fac concurenții tăi. Există șanse mari ca acești concurenți să aibă marketeri la fel de deștepți și de muncitori ca tine și poate unii dintre ei chiar au bugete mai mari decât tine. Aceasta înseamnă că depun toate eforturile pentru tine. Uită-te la ce cuvinte cheie fac publicitate, la ce tip de conținut folosesc, ce reclame au întrerupt, de unde primesc mențiuni și link-uri etc. Fă această analiză la concurenții, iar informațiile vor începe să se compileze rapid și să te țină mult ocupat cu munca care s-a dovedit că obține rezultate. – Travis JamisonSmash.vc

10. Joacă pe termen lung 

Cred că marketingul este un joc. Este ușor să faci bani repede prin angajarea în tehnici și procese de scurtă durată, dar strategia ta ar trebui să fie să progresezi și să supraviețuiești pe termen lung. Începe să construiești o marcă scalabilă pe internet, să o promovezi și să creezi o listă de clienți. A avea o listă de clienți relevanți este un atu valoros. Și încorporează unele dintre strategiile precum testimoniale, recenzii etc. în marketingul tău. De asemenea, comunică frecvent cu publicul tău pentru a crea încredere și relații, care, în schimb, pot crește orice toate șansele de prosperitate pe termen lung. – Kelly RichardsonInfobrandz

Sursa

Oportunități de Marketing

Evenimente viitoare

octombrie 2020
noiembrie 2020
decembrie 2020
mai 2021
No event found!