120 de companii din domenii precum asigurări, securitate cibernetică, sănătate sau retail investesc în dezvoltarea abilităţilor de comunicare în public ale angajaţilor, în cadrul primului Campionat Naţional de Discursuri Online.

Sub deviza “Dreaming of a better world together”, campionatul se desfăşoară sub forma unui concurs de public speaking între participanţii desemnaţi de organizaţii. Prima etapă a debutat marţi, 9 iunie, de la ora 18:18, iar competiţia se va încheia în data de 14 iulie.

Vorbitul în public este una dintre cele mai căutate abilităţi în procesul de recrutare, însă doar 3,4% dintre români spun că pot face acest lucru cu uşurinţă, potrivit studiilor.

Pentru a-şi dezvolta capacitatea de comunicare, organizare şi structurare a informaţiei, pe toată perioada campionatului cei 144 de concurenţi beneficiază de sesiuni online de public speaking susţinute săptămânal de cei 12 traineri SPEAKINGS, antrenaţi de Andrei Dunuţă, fondatorul SPEAKINGS şi antrenor de public speaking, folosind metodologia 5S©.

Abilităţile dobândite le vor fi testate pe toată durata campionatului pentru evaluarea modului în care au valorificat oportunităţile de învăţare neconvenţionale oferite de competiţia online, în actualul context epidemiologic

,,Misiunea noastră este de a le oferi celor înscrişi posibilitatea de a-şi testa limitele, de a-şi antrena abilitatea de a vorbi în public, astfel încât la finalul acestei competiţii să fie mai încrezători în forţele proprii. Ce m-a impresionat la concurenţii cu care am început deja să lucrăm este deschiderea de a se adapta uşor unei situaţii în dinamică şi a de a accepta provocări care să le pună în valoare calităţile de leadership şi de profesionişti în domeniu”, spune Andrei Dunuţă, fondator SPEAKINGS.

Campionatul este structurat în patru etape, iar discursurile se vor construi pe următoarele teme: business, teamwork, fun şi relaţii. Publicul îşi va putea vota favoriţii, în cadrul celor 10 emisiuni transmise live, online, pe pagina de Facebook SPEAKINGS.

Printre companiile care şi-au înscris angajaţii la start se numără UiPath, DELL, Rompetrol, Endava, NN, British American Tobacco, Bitdefender, Rewe România, Metropolitan Life România.

Cei 144 de concurenţi vor fi votaţi în primele etape de public, iar câştigătorul va fi desemnat în marea finală de pe 14 iulie, cu ajutorul unui juriu de specialitate, format din: Andrei Dunuţă – fondator SPEAKINGS şi antrenor de public speaking & vânzări, Andrei Dinu – Licensee & Partnership Manager “TEDxBucharest” şi Ana M. Marin, Area Director – Toastmasters International.

Primele 5 locuri vor fi recompensate din fondul de premiere de aproape 5000 de euro, premiul pentru locul I fiind de 1001 euro.

Primul Campionat Naţional de Discursuri Online are şi un scop umanitar: 15% din costul total al înscrierilor vor merge către Asociaţia Autism Voice, pentru a sprijini terapiile necesare copiilor diagnosticaţi cu autism din România.