• interviu cu Suzana Gherasim, Media & Digital Communication Manager Tuborg România, membru al comunității Global Marketing Manager

Care sunt lecțiile pe care le-ați dobândit din experiența crizei Covid-19? Cum vă concentrați eforturile de marketing pentru a trece peste impactul provocat de pandemie?

Crearea de conținut și comunicarea pentru un brand în timpul unei pandemii globale nu se regăsește în lista de experiențe a nimănui. Personal, cred că această experiență pe parcursul crizei Covid-19 este o provocare pentru fiecare om de marketing. Brandurile trebuie acum să-și regândească prioritățile pentru a determina ce merită să comunice, echilibrând în același timp obiectivele de marketing cu empatia și nevoile clienților.

Care credeți că este cheia succesului pe piața berii în România?

Inovația. Iar acest lucru este valabil indiferent că vorbim de acesată perioadă de criză sau de un set-up normal pentru piața de bere.

De unde vă inspirați pentru a inova mereu?

Inspirația vine dintr-o muncă de echipă și actualizarea permanentă a nivelului de cunoștințe, mai ales într-o piață de bere extrem de competitivă. Digitalizarea a redefinit conceptul de marketing, iar în acest context al pandemiei, cu atât mai mult, comunicarea digitală este un pilon important pentru ca mesajul brandului să ajungă la consumator.  Însă indiferent de canalul de comunicare (TV/digital/radio/print), mesajul și frecvența acestuia trebuie adaptate la un context specific și pentru targetul relevant. Trebuie să uiți zi de zi profilul personal de consumator și să găsești nevoile publicului țintă.

Care a fost cea mai mare provocare profesională din întreaga carieră și de ce? Ce vă motivează zi de zi profesional?

Cea mai mare provocare a fost saltul de la analiza de date la coordonarea media și digitală a brandurilor URBB. În total, a fost o călătorie de 4 ani în cadrul companiei, care a necesitat o abordare consecventă pentru a învăța constant și a investi în mine. Mi-am confirmat prin acest proces că adițional seturilor de abilități necesare pentru un anume job, contează nivelul de determinare, dăruire și pasiunea pentru învățare, care conduc spre rezultate bune, indiferent de domeniul în care activezi.

Sunt motivată zi de zi tocmai de acest proces continuu de a învăța lucruri noi. Îmi place să fiu într-un rol cu provocări permanente si să găsesc soluții valoroase pentru comunicarea brandurilor. Iar satisfacția vine însoțită de obținerea de rezultate bune și progresul brandurilor pentru care lucrezi.

UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD (URBB), cunoscută publicului larg și ca Tuborg România, este unul dintre cei mai mari patru berari de pe plan local. URBB este producător și importator de bere și băuturi răcoritoare și deține în portofoliu mărci precum Tuborg, Carlsberg, Holsten, Skol sau Guinness, dar și băuturile răcoritoare Granini. Printre activitățile și lansările recente ale URBB se numără lansarea Bucur – bere de bulevard, folia de protecție din aluminiu, 100% reciclabilă pentru portofoliul de beri la cutie produse în România și sistemul inovator DraughtMaster de servire a berii la halbă sau pahar, care asigură gustul proaspăt al berii direct din berărie în sectorul HoReCa.