Photo by cottonbro from Pexels

Aproape două treimi (64%) din traficul total pe website-uri a venit de pe smartphone-uri în 2020, în creștere cu 16% față de 2019, potrivit unui nou studiu global realizat de Contentsquare. În ciuda creșterii, cercetările au arătat că aproape jumătate (49%) dintre utilizatorii de telefonie mobilă ies de pe un site după ce au vizionat doar o singură pagină.

Raportul „2021 Digital Experience Benchmark” încorporează date globale de la unele dintre cele mai mari branduri din lume. Setul de date anonimizat include mai mult de 20 de miliarde de sesiuni web de la peste 900 de site-uri web din întreaga lume, oferind o perspectivă de neegalat asupra comportamentelor utilizatorilor neînțelese anterior.

Niki Hall, CMO Contentsquare, a declarat: „Echipele digitale și liderii de afaceri sunt deja familiarizați cu imperativul mobil – unul pe care îl proiectăm de când Forrester a început să discute despre o abordare mobilă în urmă cu aproape 10 ani. Accelerarea utilizării smartphone-urilor observată în 2020 servește ca un memento că pentru a rămâne competitiv astăzi, trebuie să oferiți o experiență perfectă atât pe site-ul dvs. mobil, cât și în aplicație. ”

Raportul subliniază, de asemenea, explozia utilizării aplicațiilor mobile în ultimul an, vizualizările aplicațiilor mobile crescând cu 202%. Timpul petrecut pe aplicațiile mobile a atins punctul culminant la debutul pandemiei, cu o creștere de 91% a timpului de sesiune în martie.

„Smartphone-urile nu mai sunt doar un alt mod prin care vizitatorii pot interacționa și face cumpărături cu marca dvs. – devin modalitatea preferată pentru consumatori de a descoperi și cerceta noi produse și servicii. Și cu aproape jumătate din utilizatorii de telefonie mobilă care părăsesc site-ul dvs. înainte de a ajunge la a doua pagină, mărcile ar trebui să se bazeze pe informațiile clienților pentru a se asigura că experiențele pe care le proiectează corespund obiectivelor și așteptărilor utilizatorilor. ”

În plus, Contentsquare a constatat că sectorul luxului a dominat dispozitivele mobile în 2020, 76% din vizitele din industrie provenind de pe un dispozitiv mobil. Au urmat îndeaproape industriile de înfrumusețare și confecții, unde utilizatorii de smartphone-uri au reprezentat 72% și, respectiv, 70% din toate vizitele online.

Cu toate acestea, cercetarea a relevat, de asemenea, că desktopul încă domină în industria serviciilor financiare (57%) și B2B (81%), unde vizitatorii tind să acceseze site-urile prin intermediul computerelor de lucru sau preferă dimensiunea ecranului mai mare pentru a finaliza tranzacțiile.

Sursa