Deși este considerată o formă „mai nouă” de marketing, marketingul de conținut a suferit mai multe transformări până acum. Odată gândit ca fiind o formă de blogging, marketingul de conținut s-a dovedit a fi mult mai mult. Și acesta va continua să se schimbe, datorită schimbărilor de pe piață și preferințelor consumatorilor, ceea ce înseamnă că aceste schimbări timpurii au fost doar semne ale ceea ce urmează să fie făcut.

Pe ce tendințe să pariem? Iată câteva indicii.

1. Căutarea și amplificarea vor dicta mai mult strategia.

Deoarece tot mai multe persoane investesc în digital, va exista mai mult conținut ca niciodată. Aceasta înseamnă că atenția noastră va trebui să se concentreze asupra distribuției. Căutarea și amplificarea sunt două dintre cele mai bune modalități de a obține conținut ușor de găsit. În loc să încercăm exclusiv crearea unui conținut excelent, încă de la început trebuie să ne gândim la posibilitatea de maximizare a căutării și amplificării.

2. Pregătiți-vă pentru schimbări rapide de conținut.

Ne aflăm într-un an foarte nebun, de la economie la extinderea coronavirusului. Vor apărea multe știri , perspectivele pe care le au diferitele publicații și organizații vor dicta și vor schimba rapid dialogul pe piață.

Unele departamente de conținut vor fi prea lente și vor rata momentul. Asigurăți-vă că echipa este capabilă să rămână flexibilă, astfel încât conținutul produs de companie să fie cât mai versatil și mai atractiv posibil. Acest lucru nu numai că vă va ajuta să obțineți conținut care să abordeze problemele reale, dar vă va permite, de asemenea, să fiți lideri în acest domeniu în domeniu, nu doar să reacționați la cuvintele altora.

3. Acumulați influență, apoi împărțiți-o cu alții care au influență.

Influența este o monedă în zilele noastre, deci construiți-o și investiți în ea. Adresați-vă în mod consecvent persoanelor și companiilor cu situri de mare autoritate sau cu canale influente. Marketingul conținutului — și marketingul în general — vă permit să împrumutați autoritate de la alții; aceasta este o situație în care asocierile pe care le aveți vă poate spori reputația și vizibilitatea.

Creați primul canal al companiei valoros. Fie că este pe LinkedIn, un canal propriu sau un podcast, concentrați-vă pe unul singur. Apoi, utilizați rezultatele acestor eforturi și fructificați-le în oportunități cu alții.

4. Nu vă îndepărtați publicul.

S-ar putea să aveți convingeri puternice în legătură cu anumite subiecte controversate, dar limitați-vă șansele de a vă înstrăina cititorii. Oamenii sunt destul de stresați în aceste zile, iar lucrurile pe care le prezentați într-un mod informativ ar putea fi interpretate în mod greșit.

Puteți lua atitudine dacă ceva este cu adevărat important pentru companie, dar asigurați-vă că ați calculat pierderile înainte de a trimite mesaje care v-ar putea pune probleme. Gândiți-vă care sunt lucrurile pentru care merită să luați atitudine — rețineți că aceste mesaje vă afectează întreaga marcă, astfel încât acestea trebuie aliniate. Vocile individuale pot avea cu adevărat un impact asupra imaginii unei companii, astfel încât asigurați-vă că aveți un ghid clar pentru întreaga companie.5.

5. Autenticitatea și vulnerabilitatea sunt esențiale pentru implicarea altora.

În prezent, din ce în ce mai multe persoane acceptă autenticitatea și vulnerabilitatea. Mai mulți oameni țin discursuri în timp ce copiii lor care se joacă în fundal și împărtășesc lucruri despre viața lor personală. Vulnerabilitatea este un booster de implicare.

Marketingul de conținutului înseamnă a spune povestea voastră, dar cum spuneți această poveste este definit de ceea ce se întâmplă în jur. În timp ce lumea de marketing a conținutului se schimbă în fiecare colț, urmăriți ceea ce este mai bine să utilizați în permanență. Așa veți ști cum să vă spuneți povestea în viitor.

Sursa