Raportul se concentrează asupra principalilor actori de pe piața produselor de frumusețe și îngrijire personală și oferă informații precum profilurile companiei, imaginea și specificațiile produselor, capacitatea, producția, prețul, costul, veniturile și informațiile de contact. De asemenea, se efectuează analize ale materiilor prime și echipamentelor din amonte și ale cererii din aval.

Piața globaă a produselor de frumusețe și îngrijire personală este segmentată în funcție de tip, aplicație și regiune.

Pe baza tipului, piața a fost segmentată în:

Perspectivele produsului (venituri, miliarde USD, 2018 – 2025)

  • Îngrijirea pielii/îngrijirea soarelui
  • Îngrijirea părului
  • Produse cosmetice pentru machiaj și culori
  • Deodorante/parfumuri
  • Altele

Canal de distribuție (Venituri, miliarde USD, 2018 – 2025)

  • Vânzarea directă
  • Hipermarketuri și lanțuri de vânzare cu amănuntul
  • Comerțul electronic
  • Magazine specializate
  • Altele

Tip (venituri, miliarde USD, 2018 – 2025)

  • Vegan
  • Organic
  • Neorganic

O mostră în format pdf poate fi solicitată aici. Informații detaliate aici.