O analiză detaliată a pieței instrumentelor de marketing direct a fost publicată de IndustryGrowthInsights. Acesta este un raport care acoperă impactul actual al COVID-19 asupra pieței. Pandemia coronavirus (CCOVID-19) a afectat toate aspectele vieții la nivel mondial. Acest lucru a determinat mai multe schimbări ale condițiilor de piață. Raportul prezintă o analiză concisă a factorilor de creștere care influențează scenariul de afaceri actual în diferite regiuni. Informații semnificative referitoare la dimensiunea, ponderea, aplicarea și statisticile din industrie sunt rezumate în raport pentru a prezenta o predicție de ansamblu. În plus, acest raport cuprinde o analiză concurențială a principalilor actori de pe piață și a strategiilor acestora.

Instrumentele analizate includ:
Direct mail
Telemarketing
Email marketing
Text (SMS) marketing
Social media
Vânzări directe
Altele

Actori analizați: | Rapp, Epsilon, Wunderman, FCB, Acxiom, Harte-Hanks Direct, OgilvyOne, Merkle, Harland Clarke Corp, MRM//McCann, DigitasLBi, Aimia, SourceLink, BBDO, SapientNitro, Leo Burnett etc.

O mostră poate fi solicitată aici: https://industrygrowthinsights.com/request-sample/?reportId=137641.

Raportul poate fi cumpărat de aici: https://industrygrowthinsights.com/checkout/?reportId=137641.