”Creăm cu drag și grijă, învățăm, ne ocupăm de dezvoltarea personală și investim în materie primă și scule, hrănim inspirația si experimentăm idei, folosim fiecare clipă pentru a deveni mai buni. La un moment dat, toate acestea vor reprezenta un atu!”, este convingerea Cristinei Gazner Cristescu (foto), manager și artist, BrosNor Marochinărie Tradițională de Lux, la trei luni de la debutul pandemiei. Perioadă în care s-au ”axat pe marketing-ul on-line, promovând cultura și libertatea de exprimare”.

”Cred cu tărie că așa ar fi înțelept pentru fiecare dintre noi să facem. Acum AVEM TIMP, acum nu ne mai «aleargă» dead-line-urile și nici clienții nemulțumiți sau prea grăbiți. Acum e vreme de studiu, de odihnă, de frumos, de artă, de idei, de Creație, de inspirație, de DEVENIRE. Până la urmă, în final, VIAȚA ESTE AȘA CUM ALEGEM NOI SĂ FIE! Așadar, noi alegem să ne bucurăm, în ciuda lor, a tuturor problemelor. Si sunt convinsă că asta este ceea ce ar trebui să facem cu toții”, a arătat Cristina Gazner Cristescu, într-un interviu pentru marketingmanager.ro.

 

În pandemie, activitatea BrosNor a fost, practic, sistată

”Perioada pandemiei pentru noi a fost delicată, activitatea BrosNor fiind, practic, sistată. Unul dintre segmentele noastre de activitate, pe lângă marochinăria tradițională de lux, este organizarea de evenimente, marketing și PR. Așadar, din martie până în prezent, pe partea de evenimente și PR, am cunoscut o traiectorie descendentă, deoarece nu poți să te bazezi pe conceptul de «cumpără acum pentru când o să permită legislația să utilizezi». Aici mă refer, desigur, la ideea pe care mulți antreprenori au folosit-o, și anume, vouchere pentru mai târziu”, a explicat managerul.

Bunuri de lux, în locul artei

Pentru faptul că, pe partea marochinărie, nu au înregistrat vânzări, deși unul dintre magazinele în care creațiile BrosNor sunt expuse, a fost deschis în toată această perioadă, managerul a găsit explicația: ”Brand-ul meu este unul de lux și de nișă. Potențialii noștri clienți au preferat bunuri de lux, în locul unor creații unicat, considerate mai degrabă artă, decât produse comerciale propriu-zise. Nici în ceea ce privește vânzările on-line nu am stat strălucit, dat fiind faptul că publicul țintă s-a orientat către produse de consum și alimente, nu neapărat spre achiziționarea de poșete sau bijuterii, din piele naturală sau blănuri veritabile.”

Reamenajarea atelierului și revizuirea restanțelor

Cu toate că activitatea, din punct de vedere comercial, a fost întreruptă, compania a folosit timpul ”pentru a ne încărca bateriile și a porni cu idei proaspete și valoroase”.

”Concret, am demarat lucrările de reamenajare a atelierului, am profitat, pentru a face unele investiții în materiale, scule, cursuri și softuri de specialitate (editare foto/video), am adus la zi unele comenzi rămase restante din 2019, din cauza lipsei de timp, am dezvoltat planuri de viitor și am continuat să ne axăm pe marketing-ul on-line, promovând cultura și libertatea de exprimare”, a mai spus Gazner Cristescu.

Lansări reprogramate

Inițial, în 2020, urmau să lanseze două colecții majore: „Gassner – Origini”, care cuprinde segmente create de bunicii artistei și „Issis-Resurection”, inspirată din Misterele Egiptului Antic, ambele amânate, în noile condiții.

”Nu ne-am descurajat când această întârziere a planurilor noastre a făcut ca aceste colecții să nu mai aibă lansarea anul acesta. Ne doream o lansare chiar în mai, printr-un eveniment extraordinar, monden, și a doua colecție, «Issis-Resurection», urma să fie lansată, în cadrul evenimentului «BrosNor Gala Awards 2020», în decembrie. Având în vedere faptul că, în prezent, nu avem siguranța că lucrurile vor reveni la normal, am ales să amânăm aceste lansări de colecții, precum și organizarea Galei, până când situația socio-politică va oferi pârghiile necesare, în vederea unei stabilități, în plan socio-economic”, a explicat artista.

Colecție de eșarfe, lansată online

”Am reușit, totuși, să lucrăm, am creat o colecție de eșarfe, care va avea lansarea strict on-line, în shop.brosnor.com, denumită sugestiv «LIBERTATE». Segmentul «Magia Eleganței» va putea fi achiziționat chiar începând cu 25 iunie, din shop. Este vorba de eșarfe din satin și crep satin, create manual, unicat, cu aplicații de cristale, mărgele de sticlă, broderii și dantelă. O alternativă elegantă, pentru a putea respecta regulile impuse în spațiile închise”, a mai arătat Cristina Gazner Cristescu.

De asemenea, publicația independentă «BrosNor, din suflet, pentru suflet» urmează a fi lansată în curând. Publicația este o revistă de tip almanah, cu format atât digital, de descărcat prin achiziționare din shop, cât și tipărit.

”Așa cum am spus, preferăm să ne axăm pe proiectele demarate în prezent, sau pe cele care deja erau demarate și se vor relua, precum colaborarea cu partenerii noștri, unde pot fi găsite creațiile BrosNor pentru achiziționare, pentru că nu vedem un viitor sigur, în ceea ce privește organizarea de evenimente sau proiectele pe parte de PR”, a mai spus managerul.