Pentru agențiile de turism, criza a început mai devreme, fiind afectați direct de restricțiile din Asia, după cum a relatat, într-un interviu pentru marketingmanager.ro, Cristina Huidu (foto), Marketing Manager, Travis.

”Ce s-a întâmplat apoi, după instaurarea stării de urgență, a fost îngrozitor, niciun sector nu cred că a fost atât de afectat; imaginați-vă: peste noapte, încasările s-au oprit și au început să curgă cererile de rambursări. Din acel moment, am emis numai facturi pe minus, iar volumul de muncă al colegilor din operațional aproape s-a dublat. A fost o perioadă foarte grea, în care a trebuit să învățăm să ne adaptăm. Cu calm și răbdare, am reușit să depășim acele momente, ne-am reorganizat, în așa fel încât fiecare client a fost asistat, pentru a găsi cea mai bună variantă”, a povestit managerul.

Salvarea: Flota proprie de mașini pentru rent a car și transferuri

”Ne-a ajutat faptul că avem propria flotă de mașini pentru rent a car și transferuri. Colegii mei, împreună cu partenerii din țară au creat un standard de Securitate: Passanger Safety Seal, care a fost implementat imediat (mașinile sunt dezinfectate înainte și după folosire, șoferii poartă mască, sunt acreditați, testați medical periodic, clienții primesc dezinfectant și măști etc). A fost divizia care, în toată această perioadă, a lucrat în forță, datorită creșterii cererii, în lipsa zborurilor și a generat venituri prin intermediul celor două platforme de rezervări: www.RomaniaRentacar.eu și www.RomaniaTransfers.eu ”, a declarat Cristina Huidu.

Despre Travis

Travis este o companie ce își desfășoară activitatea de mai bine de 18 ani. Momentan, targetul companiei este de a-și păstra poziția pe piața de travel din România și de a crește pe segmentul de rent a car și transferuri, în România și Europa.