Eveniment cu 2 teme, Empatia față de client se va desfășura pe 30 iulie și include 2 sesiuni de câte 45 de minute, prezentate de experți de top din industrie.

Agenda

  1. Randamentul empatiei: cum utilizează marketerii empatia față de clienți ca diferențiator în business

Realizarea conexiunilor autentice cu clienții contează acum mai mult ca niciodată, în timp ce continuăm să înțelegem și să ne adaptăm la „noua normalitate”. Conectarea obiectivelor de afaceri, a informațiilor de la clienți și a rezultatelor vă asigură că echipa dvs. de marketing ia în mod constant deciziile corecte. Și totul începe cu un cadru pentru utilizarea empatiei.

Veți învăța:

  • Cum să descoperiți ce contează cel mai mult pentru stakeholderi și pentru companie
  • Cum să vă asigurați că ceea ce faceți să experimenteze participanții are legătura directă cu impactul pe care doriți să îl obțineți
  • Cum faceți stakeholderii să ofere feedback

Speaker: Lija Hogan, Customer Experience Consultant, UserTesting

2. Empatia și viitorul marketingului: povești de succes B2B

Liderii de astăzi se așteaptă ca marketingul să ofere venituri și un randament mai mare. Considerăm că marketingul trebuie să se concentreze pe furnizarea de experiențe uimitoare clienților. Și asta necesită ceva nu prea des întâlnit în lumea profesională: empatie! Viitorii lideri ai marketingului reduc această lacună, demonstrând că empatia clienților este secretul succesului de marketing și al creșterii afacerii.

În această sesiune, vom folosi povești reale de la marketeri B2B care au învățat cum să folosească empatia pentru a vinde schimbarea, pentru a ajunge la noi clienți și pentru a oferi o valoare reală a serviciilor.

Acesta este viitorul B2B.

Veți învăța:

  • Cum se construiește empatia în marketing
  • De ce empatia clienților este cheia furnizării de conținut de marketing uimitor
  • Trucuri surprinzătoare pentru a arăta randamentul marketingului

Speaker: Michael Brenner, CEO Marketing Insider Group.

Înregistrarea este gratuită, aici.