• Proiectul este conceput ca o platformă de gamificare în afiliere, un univers virtual cyberpunk cu personaje fictive și multiple curse și niveluri
  • În Open World se vor câștiga premii săptămânale în bani, dar și marile premii: 15.000 de euro pentru locul 1, 6.000 de euro pentru locul 2 și 4.000 de euro pentru locul 3

Compania de tehnologie 2Performant lansează o premieră pentru piața marketingului digital din România: Open World reprezintă o platformă de gamification în afiliere, cel mai îndrăzneț proiect 2Performant de anul acesta, care se adresează afiliaților și care duce afilierea la un alt nivel. Mai exact, un univers unic, inspirat din competițiile virtuale, un univers dedicat oportunităților din marketingul digital în care afiliații vor experimenta provocări gândite să îi entuziasmeze, să îi motiveze, dar și să îi premieze.

Competiția Open World este găzduită pe https://openworld.2performant.com/ și reprezintă un univers virtual, dedicat afiliaților din 2Performant.com care au înregistrat minimum 20 de vânzări în ultimele 20 de zile. Este deschis atât celor care vor să participe și să-și măsoare performanțele alături de alți afiliați, dar și celor care vor să interpreteze performanțele marketingului afiliat după diverși indicatori, transparenți și relevanți pentru jucătorii de pe piața de e-commerce de oriunde, precum: număr de vânzări, număr de clickuri, rată de conversie, valoarea vânzărilor – toate generate prin 2Performant.com

„Prin Open World aducem o nouă perspectivă asupra modului în care se face marketing afiliat la nivel global. Inspirat din Ender`s Game, Open World este mai mult decât o competiție sau un joc, este o gamificare integrată a activității de afiliere, în lumea de business reală în care lucrează afiliații. Proiectul se adresează noii generații de marketeri, cu abilități excepționale în zona de digital, care sunt pasionați de date, au nevoie de libertate și flexibilitate în ce, cum, când și unde lucrează și care vor să fie recompensați în funcție de performanțele lor. Experiența noastră de peste 12 ani de colaborare cu acești specialiști ne arată că dincolo de venituri, aceștia au nevoie de provocări și că sunt competitivi. Open World le va oferi acestora o experiență unică în afiliere, în care toți afiliații sunt super-vedete, iar rezultatele lor, transparente. Performanța și transparența, două componente esențiale ale identității noastre, se împletesc sub forma unui joc inovator de dezvoltare profesională”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Odată intrați în Open World, afiliați vor avea de parcurs, exact ca într-un joc virtual, mai multe etape, mai multe provocări săptămânale de marketing numite „curse”. Acestea au un nivel crescător de dificultate și pentru a accesa nivelul următor, utilizatorul trebuie să termine cursele anterioare. Afiliații vor întâlni în Open World o serie de personaje fictive, care vor stabili noi provocări săptămânale. Toate vor culmina cu APEX, cursa supremă de marketing afiliat în Open World, unde cei mai buni jucători vor concura pentru marele premiu de 15.000 de euro.

2Performant va premia cu câte un premiu săptămânal fiecare record din cele 14 curse din Open World care compun competiția: 100 de euro pentru nivelul 1, 200 de euro pentru nivelul 2, 300 de euro pentru fiecare record din cursele din nivelul 3, 400 de euro pentru nivelul 4, 500 de euro pentru nivelul 5 și 1.000 de euro pentru recordurile săptămânale din APEX. Cei mai buni afiliați din APEX vor primi marile premii: 15.000 de euro pentru locul 1, 6.000 de euro pentru locul 2 și 4.000 de euro pentru locul 3.

Totodată, competiția Open World este publică, iar vizitatorii vor putea vedea cursele și clasamentele la zi, precum și date publice despre afiliații înscriși, de la traficul generat sau numărul de vânzări, până la valoarea comisioanelor generate sau numărul de magazine online cu care lucrează.

2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă, operează și monetizează 2Performant.com – platformă integrată de marketing afiliat și influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing.