În fiecare afacere, concurența este întotdeauna foarte dură. Așadar, atunci când începeți o nouă afacere, nu este suficient să aveți un produs sau serviciu de cea mai bună calitate. De asemenea, veți avea nevoie de o strategie de marketing pornire ca parte centrală a operațiunilor dvs. pentru a concura eficient. Este ceea ce va face start-up-ul o afacere înfloritoare.

Cu toate acestea, nu orice start-up are un buget mare pentru marketing. Într-un raport al Minority Business Development Agency (MBDA), costul mediu pentru începerea unei afaceri este estimat la aproximativ 30.000 de dolari. Pentru unele start-up-uri, suma ar putea fi mai mare, iar pentru alții, ar putea fi mai mică. Acest cost nu acoperă salariile, chiria biroului și alte costuri operaționale continue, darămite bugetul de marketing.

Dar, din fericire, odată cu apariția și avansarea tehnologiei, au evoluat mai multe strategii de marketing. Așadar, iată trei modalități eficiente de marketing cu buget redus pentru start-up-uri care vă pot ajuta afacerea.

1. Creați o strategie de marketing de conținut eficace

Utilizarea marketingului de conținut este o modalitate perfectă de a face publicitate cu buget redus. În primul rând, puteți crea un site web unde puteți partaja tot conținutul și puteți conecta alte canale. Înainte de a începe proiectarea site-ului, va trebui să luați în considerare o strategie de conținut. Astfel, pentru a avea idei cuprinzătoare despre cum ar trebui să arate site-ul dvs., trebuie să luați în considerare conținutul înainte de proiectare.

Marketingul dvs. de conținut poate lua mai multe forme fără a fi nevoie să investiți mult: bloguri, vizualuri, buletine informative, infografice, podcast-uri, distribuire de slide-uri etc. Aceste canale pot crea conștientizarea mărcii și vă pot îmbunătăți reputația. De asemenea, pot crește traficul către site-ul dvs. și pot completa celelalte strategii de marketing.

Când creați o secțiune de blog pe site-ul dvs., încercați să adăugați conținut nou în mod constant. Conținutul pe care îl adăugați trebuie să fie atât educativ, cât și distractiv. De asemenea, puteți publica tutoriale și webinarii pentru a atrage audiența. Conținutul dvs. ar trebui să fie ușor de citit și de digerat.

2. Infuzați rețelele sociale în marketingul dvs.

Un alt instrument excelent pentru strategiile dvs. de pornire sunt rețelele sociale. Acest lucru se datorează faptului că numărul de utilizatori de telefoane mobile și de rețele sociale la nivel global se ridică la 3,6 miliarde, respectiv, 5,15 miliarde. Prin urmare, aceste platforme în mare parte gratuite vă permit să vă adresați către un public țintă mai mare. Primul pas către publicitate și marketing pe rețelele de socializare este crearea unui profil de afaceri.

Dar, înainte de a vă configura profilul, trebuie să luați în considerare statisticile care vă pot ajuta să identificați ce canale sociale utilizează cel mai mult publicul dvs. țintă. Și puteți obține, de asemenea, alte date demografice, cum ar fi locația sau cât timp rămân online. Cu acestea, vă puteți posta conținutul pe platformele potrivite și la momentul potrivit. În acest fel, sunteți sigur că persoanele potrivite interacționează cu produsul sau serviciul dvs.

Puteți crea campanii de conștientizare a mărcii, puteți posta promoții și cadouri. Postările dvs. trebuie să fie regulate, relevante și informative. De asemenea, ar trebui să aibă amestecul potrivit de imagini și conținut scris pentru a vă menține adepții. Aceste platforme sunt, de asemenea, un mod excelent de a răspunde la întrebările clienților și de a obține recenziile lor.

3. Utilizați aplicații pentru smartphone și comerț electronic

Aproape jumătate din populația lumii folosește un smartphone. Se estimează că numerele vor crește semnificativ până în 2021. În plus, aproximativ 79% dintre utilizatorii de smartphone-uri își folosesc telefoanele pentru tranzacțiile de comerț electronic. Aplicațiile sunt un mijloc ieftin de publicitate pentru start-up-uri.

Când creați o aplicație trebuie să aveți în vedere următoarele lucruri:

  • Ar trebui să fie compatibilă cu dispozitivele mobile.
  • Interfața generală de utilizator (UI) și experiența utilizatorului (UX) ar trebui să fie impecabile.
  • Clientul ar trebui să poată plasa o comandă și să aibă acces la suport clienți cu ușurință.
  • Aplicația ar trebui să îi facă pe clienți să își dorească să revină pentru mai mult.

O aplicație bine creată permite start-up-ului dvs. să ajungă la cel mai mare număr posibil de clienți potențiali. Și sunt un mod perfect de a facilita tranzacțiile de vânzare pentru clienții dvs.

Sursa