Succesul în business-ul de azi depinde dramatic de păstrarea și loializarea clienților profitabili, dar acest lucru este posibil doar cu competențe și capabilități puternice de analiză de date. În plus, tot mai mult, experiența face diferența. Companiile cresc, atrag și păstrează profitabil clienți prin strategii asumate și coordonate de customer experience management.

Pentru a reuși însă, este nevoie de tehnologie, de informații din cele mai autorizate surse, de strategii și instrumente rodate și de colaborare între departamente încă separate, care comunică prea puțin unele cu altele.

Din acest motiv, Institutul de Marketing și SAS, liderul mondial al soluțiilor de analiză de date, lansează în octombrie inițiativa Ask the Data, un proiect de responsabilitate care integrează o serie de evenimente și conținut util care să sprijine profesioniștii de marketing, managerii și analiștii de date să se perfecționeze prin acces la  cea mai nouă și valoroasă informație, la know-how-ul unor profesioniști  experimentați și la modele de bune practici și succes.

Pe 12 octombrie între orele 09:30 – 11:00,  “360º Customer View in Banking and Financial Services” inaugurează primul eveniment gratuit din seria Ask the Data, dedicat companiilor din domeniul serviciilor financiare, în parteneriat cu Institutul Bancar Român. Scopul acestuia este să ofere tuturor profesioniștilor din industrie exemple de bune practici, tipuri de analize utile pentru o viziune de 360º asupra clienților, situații concrete în care analiza datelor a sprijinit organizaţiile, și în special companiile din domeniul financiar bancar, să ia decizii de marketing profitabile, în interesul clienților, pentru a susține o creştere sănătoasă și avantaj competitiv pe termen lung.

Care sunt instrumentele potrivite și cum le putem folosi mai bine? Care sunt cele mai bune soluții de analiză și interpretare de date și cele mai bune instrumente pentru a face față provocărilor? Cum integrăm aceste inițiative într-o strategie coerentă de  customer experience? Sunt, temele, subiectele și întrebările la care  se vor aduce răspunsuri în acest eveniment special, organizat online de Institutul de Marketing alături de SAS şi Institutul Bancar Român.

Pornind de la povestea de succes a Băncii Naționale a Greciei și exemplul centrului său de excelență în analiza de date, panelul alcătuit din specialiști de top de la instituții bancare din România, alături de SAS – liderul soluțiilor de analiză de date, va aborda subiecte importante din zona de customer experience, de la colectarea, analiza și interpretarea datelor la utilizarea instrumentelor potrivite pentru personalizarea experiențelor, creșterea loialității față de brand, eficientizarea proceselor și deciziilor de marketing.

Invitați:

– Manolis Syllignakis – Head of Analytics, National Bank of Greece

– Laura Mihailă – Head of Marketing, BCR

– Boris Romaniuc – Tribe Lead Interaction Manager, ING Bank

– Mihai Ciuta – Expert Customer Experience, Raiffeisen Bank

– Cristina Netea – Head of Value Proposition, NN

– Ștefan Baciu – Country Manager Romania & Moldova, SAS

Evenimentul va avea loc pe Zoom. Pentru a rezerva un loc la eveniment, accesați pagina dedicată pe site-ul Institutul de Marketing.

Seria de întâlniri interactive va continua în 2022 cu evenimente dedicate industriilor de retail, energie și telecom, iar Institutul de Marketing va lansa alături de SAS și un program special de training, dedicat companiilor care vor să-și dezvolte capabilitățile legate de managementul de date.

Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin în România tuturor marketerilor interesați de performanța profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Institutul de Marketing oferă acces la cursuri și certificări internaționaleresurse de marketing, dar și webinare si workshop-uri susținute de traineri români. Periodic, specialiștii de la Institutul de Marketing organizează cursuri și traininguri personalizate pentru companii, în funcție de specificul și nevoile acestora. Detalii pe site-ul institutuldemarketing.ro și pe portalul Marketing Focus, www.marketingfocus.ro.

SAS

SAS este liderul soluțiilor de analytics. Prin servicii și soluții software inovatoare, SAS sprijină și inspiră clienții din întreaga lume să transforme datele în informații valoroase. SAS gives you THE POWER TO KNOW. www.sas.com

Institutul Bancar Român

Institutul Bancar Român este lider în furnizarea programelor de pregătire în domeniul financiar-bancar, acoperind cu succes şi arii de mare interes pentru companii. IBR acţionează ca o platformă de educaţie financiar-bancară specializată, fiind înfiinţat de BNR şi ARB prin Hotărârea de Guvern nr. 693/1991. Din 1991, aproximativ 100.000 de profesionişti din sectorul serviciilor financiare, companii/corporaţii, reprezentanţi ai autorităţilor publice, studenţi/masteranzi au participat la programele de pregătire, cursurile în format open şi in-house şi conferinţele organizate de către IBR. www.ibr-rbi.ro