Instagram este, încă, o platformă cheie pentru marketeri. Platforma are acum peste un miliard de utilizatori activi, iar Instagram Stories vede mai mult de 500 de milioane de utilizatori activi în fiecare zi. Chiar și cu generațiile mai tinere care par să devină mai aliniate la clipurile TikTok, acoperirea și implicarea pe Instagram sunt încă incredibil de mari și, dacă doriți să vă maximizați prezența și acoperirea digitală, rămâne o platformă pe care pur și simplu trebuie să o luați în considerare în cadrul strategiei dvs. de planificare.

Și dacă doriți să începeți pe Instagram, dar nu sunteți sigur de elementele cheie, infograficul realizat de echipa de la Giraffe Social Media este un rezumat bun, de bază.

Principalele zone de concentrare ale unei prezențe eficiente pe Instagram pot fi împărțite în aceste patru elemente:

  • Utilizarea eficientă a hashtagului – Mulți experți recomandă brandurilor să utilizeze până la 30 de hashtag-uri pe post (limita Instagram) pentru a maximiza acoperirea, dar Instagram însuși recomandă brandurilor să adauge doar trei până la cinci etichete foarte relevante pentru cele mai bune rezultate.
  • Povești Instagram (Stories) – Poveștile Instagram ajung la 500 de milioane de utilizatori pe zi, iar pozițiilor lor superioară în poziționarea feed-ului le face excelente pentru creșterea gradului de conștientizare și implicare a brandului. Crearea de povești eficiente poate fi o provocare în sine, dar poate fi o modalitate excelentă de a-ți construi prezența în aplicație
  • Imagini grozave – Probabil că este de la sine înțeles, dar feedul principal de pe Instagram este încă concentrat pe imagini extraordinare, deosebite – genul de imagini care îi vor face pe oameni să se oprească în mijlocul derulării și să verifice postările. Există o serie de sfaturi și sfaturi disponibile cu privire la modul de a face acest lucru, dar cel puțin în feedul principal, calitatea imaginilor dvs. rămâne un aspect cheie
  • Instagram Reels – Clona TikTok a Instagramului nu pare să fi început până acum, dar pe măsură ce Instagram continuă să caute modalități de a încetini impulsul TikTok, puteți paria că va investi în continuare în Reels – ceea ce ar putea face din acesta o considerație mai relevantă pentru mărci . Mai mult, cercetările au arătat că un conținut pe Reels poate ajuta la creșterea prezenței generale pe Instagram, deoarece Instagram pare să pună mai mult accent pe opțiune.

Sursa: Giraffe Social Media