Se poate să atragi mai multe lead-uri și vânzări pe LinkedIn și fără contacte reci, cu ajutorul unor unelte disponibile care te pot ajuta să cercetezi piața țintă de contacte, dar și să crești notorietatea brandului pe LinkedIn. Iată câteva dintre ele.

1) Atrage lead-uri către profilul tău – ProTop

Rețeaua ta de LinkedIn se îmbogățește cu noi contacte în fiecare zi. Le poți transforma în prospecți valabili cu ajutorul ProTop, care vizitează, automat, alte profiluri, pe baza unor criterii personalizate de căutare.

2) Află cine te-a sunat – Sync.ME

Ține-ți contactele la curent cu cele mai recente postări cu ajutorul acestei aplicații, care te ajută să distribui conținut, rapid, către rețeaua ta de contacte și, de asemenea, îți permite să monitorizezi evenimente relevante.

3) Îmbunătățește calitatea comunicării – Datanyze

Cu Datanyze poți să targetezi persoane din grupul tău țintă pe baza alegerilor tehnologice pe care le fac. Alte opțiuni disponibile ale acestei aplicații: analiză predictivă, instrumente de căutare și documentare, import de date din surse externe în CRM.

4) Atrage noi clienți– eLink

eLink este o aplicație care îți permite să comunici cu prospecți și să îi direcționezi către profilul sau către site-ul tău. Ți poți descărca contactele în Excel și obține o listă de e-mail-uri cu care să faci follow-up.

Sursa.