Marketingul de conținut începe cu crearea sau organizarea de conținut, cum ar fi articole, videoclipuri, grafică sau podcast-uri. Apoi, conținutul respectiv este publicat, distribuit și promovat, pentru a atrage, atrage și păstra un public de clienți.

Iată cinci idei de marketing de conținut care pot fi utilizate în ultima lună a acestui an.

1. Viața în timpul Covid
Lăsați deoparte alegerile și mașinațiunile politice la nivel mondial. Nu luați în considerare nici măcar cutremurele (au existat 96 de cutremure grave până în octombrie). Anul acesta, 2020, va rămâne în istorie pentru pandemia de coronavirus. Așadar, nu există niciun motiv pentru a nu crea conținut care să includă Covid.

De exemplu, poate exista o oportunitate produceți conținut care să descrie cum se poate face un lucru relativ comun în timpul pandemiei, cum ar fi:

„Călătorii internaționale în timpul Covid”
„Construirea de relații de afaceri pe fondul pandemiei”
„Ciclism montan în timpul Covid-19.”

Un comerciant cu amănuntul de produse de bucătărie, de exemplu, s-ar putea concentra pe „Arta de a găti cu copiii în timpul Covid” sau similar.

Iată câteva mostre reale de articole din presa americană:

„Cum organizezi o petrecere a burlăcițelor, outdoor, în timpul COVID” , scris de WeddingWire,
„Cum poți fi voluntar activ în timpul pandemiei COVID-19” , publicat de Jewish Family Service din Colorado,

2. Lansați un canal YouTube
Dacă afacerea dvs. nu folosește deja videoclipuri pe YouTube, decembrie este un moment bun să începeți.

Luați în considerare că aproximativ o treime din utilizatorii de internet din întreaga lume – mai mult de 2 miliarde de oameni – folosesc YouTube. Deși nu garantează că utilizatorii vă vor urmări conținutul, platforma reprezintă o oportunitate importantă pentru descoperirea conținutului.

În plus, videoclipurile pe care le produceți pentru YouTube pot fi partajate, încorporate și reutilizate în multe alte canale de conținut.

Pentru a vă lansa canalul, decideți ce va include canalul dvs. Veți produce videoclipuri cu instrucțiuni? Demonstrații de produse?

3. Predați o abilitate
În timpul pandemiei, mulți oameni își folosesc timpul liber personal pentru a dobândi noi abilități.

Cadourile bazate pe abilități, cum ar fi instrumentele muzicale, de exemplu, ar putea fi populare de acest Crăciun.

Având în vedere acest lucru, luați în considerare publicarea de conținut care învață o abilitate. De exemplu, un magazin de muzică online poate publica oferă videoclipuri cu lecții de vioară sau un magazin de materiale de artă poate publica lecții de desen.

Aproape fiecare comerciant cu amănuntul online ar putea crea o clasă atrăgătoare sau un articol de instruire. Iată câteva sugestii:

  • Retailer de modele și hobby-uri: un ghid pentru testul de cunoștințe al pilotului de drone FAA Part 107.
  • Retailer de cafea și ceai: un tutorial pentru ceremonia ceaiului japonez.
  • Magazin de piese auto: cum se schimbă uleiul la o mașină

4. Ziua Premiului Nobel, 10 decembrie
Alfred Nobel a fost chimist și inginer. Și, deși a inventat dinamita, Nobel este cel mai bine cunoscut pentru că a stabilit cele cinci premii care sunt acordate persoanelor sau organizațiilor care „au conferit omenirii cel mai mare beneficiu” în fizică, chimie, medicină, literatură și pace. Premiile Nobel se acordă în fiecare an pe 10 decembrie.

Pentru decembrie 2020, luați în considerare să scrieți despre istoria premiilor Nobel sau despre un câștigător care are legătură cu domeniul în care activați.

De exemplu, un retailer de artă ar putea scrie despre Osamu Shimomura, Martin Chalfie și Roger Y. Tsien, care au câștigat colectiv Premiul Nobel pentru chimie pentru 2008. Trio-ul a descoperit și a dezvoltat o proteină compusă din aminoacizi care este fluorescentă în unele circumstanțe și poate ajuta la iluminarea biologiei celulare. Această așa-numită proteină fluorescentă verde poate fi utilizată și ca subiect pentru artă. De fapt, sculptorul german Julian Voss-Andreae, care acum locuiește și lucrează în Statele Unite, a creat opere de artă metalice bazate pe forma proteinei fluorescente verzi.

5. Luna conștientizării SIDA
Virusul imunodeficienței umane (HIV) și sindromul imunodeficienței dobândite (SIDA) nu sunt subiecte adecvate pentru orice companie.

Cu toate acestea, aproximativ 37,9 milioane de persoane pe tot globul (1,2 milioane de americani) trăiesc cu HIV. Deci, este probabil ca aceste afecțiuni să fi atins industria în care vă desfășurați activitatea, sau mediul în care trăiți.

Luați în considerare crearea de conținut care să sensibilizeze HIV și SIDA într-un mod pozitiv. Aceasta ar putea include scrierea despre lupta împotriva HIV. De exemplu, Programul Națiunilor Unite pentru HIV / SIDA (UNAIDS) a stabilit în 2015 să vindece boala până în 2030. Cu 10 ani rămași, suntem pe drumul cel bun?

De asemenea, ați putea aborda poveștile de succes HIV în industria dvs. și să încurajați conținutul generat de utilizatori de la oameni dornici să împărtășească experiențele lor cu HIV.

n.r. Desigur, o oportunitate extraordinară, în România, folosită cu succes de mulți retaileri prezenți aici, este producerea de conținut în legătură cu Ziua națională a României.

Sursa