Un sondaj cu peste 1.100 de marketeri realizat de Econsultancy și Marketing Week a dezvăluit cum și în ce măsură organizațiile au acordat prioritate inițiativelor de învățare și dezvoltare pentru angajați în timpul izolării.

Cu marketerii care lucrează de acasă din martie, carantina a adus în prim-plan conceptul învățării la distanță. Din 110 respondenți cu funcții de conducere (de la organizații mari, cu venituri peste 50 milioane de lire), 93% au menționat ca factor critic sau important în păstrarea competitivității „capacitatea de a instrui rapid forța de muncă pentru a fi eficienți în lucrul de la distanță”.

În mod similar, 96% dintre respondenți au spus că este importantă „calificarea forței de muncă prin formare virtuală”. 95% la sută au convenit că „furnizarea de resurse eficiente de învățare la cerere pentru angajații la distanță” este, de asemenea, critică sau importantă.

Sondajul a constatat că:

  • majoritatea organizațiilor mari (55%) au deja un anumit program de învățare virtuală pentru marketeri;
  • încă 17% intenționează să introducă învățare virtuală pentru marketing în viitorul apropiat;
    peste jumătate din organizații furnizează în prezent „instruire cu privire la lucrul de la distanță” (54%) sau „resurse de bune practici pentru a lucra de la distanță” (52%);
  • doar 42% din organizațiile mari dispun în prezent de „resurse de bune practici pentru marketeri”, ceea ce sugerează că mai există încă posibilități pentru implementarea inițiativelor de învățare.

Sursa