Don Stanziano, CMO al spitalului Geisinger și Dave Feinberg, vicepreședinte senior și CMO la Mount Sinai Health System din New York, au împărtășit idei pentru campaniile de marketing ale spitalelor într-un moment în care audiența este probabil obosită, dacă nu chiar epuizată.

Spitalele și sistemele de sănătate au mai mulți factori de luat în considerare pe măsură ce își dezvoltă următoarea campanie. În primul rând: „Este greu să te diferențiezi acum, când fiecare își exprimă același punct de vedere sau livrează mesaje similare, deoarece toți dorim să fim sensibili la mediul în care marketăm astăzi”, a spus Stanziano.

De asemenea, organizațiile își transmit mesajul către un public probabil obosit. Există, de asemenea, o tendință emergentă pe care domnul Feinberg o numește „confuzie a compasiunii”, care apare atunci când consumatorii se confruntă cu un flux constant de mesaje legate de sănătate și asistență medicală. Acest lucru face cu atât mai dificil pentru campaniile spitalelor să iasă în evidență.

Iată sfaturile practice ale celor 2 experți pentru o campanie de marketing pentru un spital:

1. Adresează nevoile publicului tău. „Dacă vrei cu adevărat să ieși în evidență pe piață, trebuie să înțelegi mediul în care îți pui mesajul”, a spus Stanziano. Analizează preocupările publicului tău și împărtășește cu ei un mesaj ca atare.

2. Fii autentic. Este timpul să fim sinceri, autentici și sensibili. „Acum nu este momentul pentru zgomot”, a spus domnul Feinberg. „Acum nu este momentul să fii drăguț. Acum nu este momentul să fii șmecher. Cred că acum este momentul să fii direct, real și onest.”

3. Păstrați mesajul simplu. Feinberg încurajează sistemele de sănătate să susțină simplitatea în campaniile lor de marketing de acum. „Cred că acum este momentul potrivit pentru a fi simplu, direct, ușor și nu uitați să oferiți acces curat și clar”, a spus el. „Vor putea spitalele să acționeze în funcție de mesajul tău? Vor primi oamenii răspunsuri la telefon?”

4. Ascultă. „Având în vedere că anxietatea este mare, nu aș face presupuneri despre ceea ce își doresc consumatorii”, spune Stanziano. „Știm cu toții acest lucru, dar uneori, în graba de a scoate ceva în public sau de a răspunde unei nevoi comerciale, poate că nu suntem la fel de atenți la obținerea de date”. Geisinger a întreprins anchete formale pentru a înțelege mai bine starea de spirit a comunității și a publicului său.

5. Testați-vă mesajele și reclamele. Geisinger începe a doua fază a unei campanii de brand pe care a lansat-o pre-COVID-19. „Facem mult mai multe teste de creație decât am făcut prima dată. Nu vreau să am un punct orb la o sensibilitate care ar putea fi acolo, la care nu ne gândeam.”

6. Evitați clișeele. Atât Stanziano, cât și Feinberg au arătat că există cuvinte și expresii pe care le consideră obosite. „Dacă aud„ sunt vremuri dificile ”, încă o dată…..”, a spus Feinberg.

„Suntem în domeniul asistenței medicale, iar cuvântul„ îngrijire ”este atât de suprautilizat”, a spus Stanziano. „De fapt noi salvăm vieți. Asta este îngrijirea. Trebuie doar să spunem acele povești. Promovăm medicina. Salvăm vieți. Avem oameni care intră aici în fiecare zi, își riscă viața pentru a salva viețile altor oameni. Aceasta este întruchiparea și personificarea grijii. Trebuie doar să arătăm asta. ”

7. Profitați de oportunități pentru a extinde resursele sistemului dvs. în întreaga comunitate. Departamentul de marketing al Geisinger a creat resurse pentru clinicile și spitalele sistemului privind distanțarea socială, mască și igiena mâinilor, printre alte subiecte legate de siguranța COVID-19. „Tocmai le-am pus la dispoziția publicului. A existat un amestec de sănătate publică, educație și marketing, deoarece acum am creat materiale în comunitățile noastre, în școli locale, universități și afaceri locale”, a spus Stanziano .

Sursa