Activate Brand PurposeCea mai mare provocare cu care se confruntă liderii companiilor este de a plia produsele și serviciile pe care le oferă cu principiile angajaților și ale clienților. Statisticile recente demonstrează că peste 87% dintre consumatori ar achiziționa un produs dacă compania a susținut o problemă sau un subiect cu care ei empatizau. În același timp, mai mult de două treimi ar refuza să facă acest lucru dacă compania ar susține o problemă contrară convingerilor lor.

Trăim într-o eră a activismului – consumatorul este mai conștient din punct de vedere social decât oricând și acest lucru se reflectă în obiceiurile lui de cumpărare. În timp ce multe companii pretind că sunt „orientate spre scopuri”, mult prea des acest scop este folosit în mod transparent ca un truc de marketing, dar nu urmărit niciodată într-un mod real.

Activate Brand Purpose le arată cititorilor cum să transforme scopul brandului lor într-o acțiune semnificativă prin declanșarea unei mișcări la nivelul întregii companii, începând intern și pătrunzând extern. Indiferent de scop, trebuie să te concentrezi pe transmiterea mesajului pozitiv. Dacă poți demonstra că îți pasă de acel scop și că lucrezi pentru a-l realiza, mai degrabă decât să urmărești profitul, consumatorii vor avea reacții pozitive.

Această carte prezintă clar și cu exemple practice, cum pot companiile să facă ca acest lucru să se întâmple.