Microsoft a anunțat o listă de noi actualizări de produse și lansări pentru agențiile de publicitate, inclusiv o nouă strategie de licitare, etichetarea contului managerului, noi extensii automate, protecții extinse privind siguranța mărcii și actualizări la campaniile unificate.

Microsoft Ads anunță cota de afișări vizate

Microsoft Ads a anunțat lansarea strategiei Target Impression Share, în oglindă cu cea a Google Ads. Microsoft Ads vă va seta automat sumele licitate în funcție de locul în care doriți să apară anunțurile și cota de afișări.

Target Impression Share Microsoft Ads

Agențiile de publicitate pot alege unde doresc să se afișeze anunțurile pe pagină: „În partea de sus a paginii”, ceea ce înseamnă că vor să se afișeze în primul set de anunțuri sau „Partea superioară a paginii”, ceea ce înseamnă că vor să fie primul anunț. Agențiile pot seta o limită CPC maximă, dar aceasta poate restricționa volumul, în funcție de celelalte setări care au fost selectate.

Extensii automate noi
Începând din august, Microsoft lansează noi extensii automate, care vor fi disponibile pentru toate agențiile.

  • Extensiile de locație dinamice vor extrage informații despre locație din extensiile de locație din Bing Maps
  • Extensiile Dynamic Multimedia vor adăuga materiale multimedia, cum ar fi imagini și videoclipuri
  • Syndication Decorations –  sunt butoane automate sau îmbunătățiri pe care partenerii le folosesc pentru a atrage clicuri

Toate agențiile vor avea posibilitatea de a renunța la oricare dintre aceste extensii.

Etichetarea contului

Pentru agențiile care utilizează un MCC, Microsoft Ads lansează etichete la nivel de cont de manager. Acestea permit agenților  etichetarea conturile, campaniilor, anunțurilor și cuvintelor cheie din domeniu cu etichete.

account labeling microsoft ads

Modificări aduse campaniilor unificate
În cele din urmă, Microsoft Advertising a anunțat o serie de actualizări pentru campaniile unificate bazate pe feedback:

  • Postare pe Instagram: utilizatorii pot posta acum pe conturile lor de Instagram din secțiunea de socializare a campaniilor unificate.

  • Actualizări pentru gestionarea accesului și invitația utilizatorului: utilizatorii de campanii unificate pot invita acum alți utilizatori Microsoft Advertising să aibă acces și să își gestioneze conturile.

  • O nouă experiență de facturare: utilizatorii de campanii unificate pot folosi acum aceleași pagini de facturare ca și utilizatorii în modul Expert.

  • Actualizări ale experienței de gestionare a campaniilor: s-au făcut mai multe modificări pentru a îmbunătăți gradul de utilizare a campaniilor unificate, cum ar fi informații de vizualizare întotdeauna vizibile în timpul creării campaniei.

  • Nu în ultimul rând, utilizatorii campaniilor unificate pot acum să gestioneze mai multe conturi secundare sub un singur cont părinte.

Articol integral aici.