Webinarul Customer Experience in…2030, organizat de platforma MarketingManager.ro a oferit câteva informații inedite experților în marketing și transformare digitală care l-au urmărit. Plecând de la studiul SAS, realizat în rândul a peste 4.000 de consumatori și branduri din toată lumea, discuțiile s-au focusat pe identificarea soluțiilor pe care companiile le au la dispoziție pentru a trece prin schimbările de paradigmă în ce privește în loialitatea și încrederea consumatorilor în mediul digital.

Speakerii invitați au subliniat faptul că, în tehnologie, lucrurile evoluează rapid, iar tendința este de creștere a acestei viteze. În acest context, vor supraviețui și vor avea succes companiile care oferă servicii senzaționale, întrucât pe piață nu mai este loc pentru oricine. Online-ul este noul mod de viață, iar viteza de adaptare la schimbări și de implementare a noilor tehnologii influențează consumatorii în evaluarea și utilizarea unui brand.

Clienții așteaptă servicii personalizate, construite profesionist, însă nu partajează cu ușurință datele lor personale. De aceea, din strategia de comunicare, nu trebuie să lipsească inovația, soluții și răspunsuri coerente la solicitările consumatorilor și canale folosite corect pentru transmiterea mesajelor.

Este important ca, pe parcursul procesului de adaptare la noile tendințe, să nu fie pierdute din vedere empatia și interacțiunea directă. Inteligența artificială acoperă interacțiunea cu clientul, însă nu poate substitui căldura umană.

Specialiștii, indiferent de rolul pe care îl au în organizație, trebuie să investească în ei, pentru că cele mai bune decizii de business se iau în mod informat.

Webinarul Customer Experience in…2030 a fost moderat de Dragoș Stanca, fondator al Upgrade100 și președinte al BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia), iar partenerii săi de panel au fost Dana Sintejudean, General Director la Edenred România, Aurelian Sideri, Marketing la OMV Petrom/ Downstream Gas, Florin Boldescu, Chief Digital Officer la BRD Groupe Societe Generale, Silia Sideri, Associate Systems Engineer la SAS și Ștefan Baciu, Country Sales Leader la SAS Romania & Rep. Moldova.

Evenimentul a fost organizat pe 18 iunie, de platforma MarketingManager.ro, Oameni și Companii și a avut ca partener compania SAS.

Oameni și Companii este o organizație specializată în soluții de marketing în comunități business și profesionale; pentru a susține serviciile oferite, Oameni și Companii a dezvoltat până acum 19 platforme digitale proprii prin care interacționează cu aproximativ 100 de comunități din mediul de afaceri, sănătate, administrație sau educație. https://www.linkedin.com/company/oameni-si-companii/

MarketingManager.ro este platforma digitală a comunității de marketing și reunește +450 de specialiști.

SAS Institute este cea mai mare companie privată de software din lume, având drept clienți toate companiile din topul Forbes 500. În România, SAS este prezentă încă din anul 2000 și pe parcursul celor 20 de ani de activitate a câștigat încrederea unor companii importante din domeniul bancar, telecomunicații, producție, asigurări. Filosofia companiei a rămas neschimbată din momentul înființării și este centrată pe a aduce valoare clienților săi.