Nu a urmat cursurile unei facultăți de profil, dar se declară îndrăgostită de marketing de mai bine de două decenii. Este mărturisirea cu care Adina Gheorghe, Marketing Manager, Dicor Land își începe interviul acordat marketingmanager.ro.

”Sunt peste 20 de ani de când m-am îndrăgostit de marketing și de toată dinamica pe care a adus-o în viața mea. A fost o alegere instinctuală, pentru că nu am urmat cursurile vreunei facultăți de profil. Eu am urmat cursurile unei instituții care m-a orientat în viață, care mi-a lărgit orizontul și viziunea. Nu vreau să vă spun care este aceasta, vă las pe voi să ghiciți. În primii ani de carieră, am învătat totul de la zero, pe măsură ce inventam fel și fel de metode prin care să lansez pe piață și să promovez casete video sau audio (cine mai știe acum ce sunt acelea?), filme sau muzică pe CD, artiști, muzicieni, actori sau prezentatori de televiziuni muzicale. Am avut mereu alături de mine echipe minunate care m-au provocat să facem și mai mult, să facem și mai bine”, a relatat Adina Gheorghe.

Muncă în diverse domenii

Potrivit acesteia, ”progresul și deschiderea au venit în 2005, când trustul de presă Burda România i-a deschis ușa”: ”Iar eu mi-am construit acolo o casă, o familie, mi-am dezvoltat pasiunea și m-am dedicat definitiv marketingului. Am avut șansa nemaipomenită să lucrez într-o diversitate de domenii – de la reviste culinare la cele de design interior, de la revistele de fashion la cele de sănătate sau de sport, de la reviste pentru grădină până la integrame, rebus sau sudoku, le-am avut pe toate și mi-am dorit ca toată lumea să să le cunoască, să le îndrăgească. Și, slavă Domnului că cititorii noștri au iubit munca noastră – a echipei noastre deștepte și inimoase, mereu în contact cu noutăți, cu provocări.”

Activități antreprenoriale, dar și sociale

Odată cu dezvoltarea strategiilor de marketing pentru Burda, s-a implicat și în activități antreprenoriale, dar și sociale: ”Am considerat că, dacă pot, cât pot, să ajut și alți oameni ocoliți de noroc în viață. De la comunități sărace și izolate, la copii talentați, la persoane cu boli grave – m-am dedicat lor și am încercat să reunesc toate resursele oamenilor din jurul meu, pentru ca ajutorul să fie substanțial. Pare totul frumos și simplu. Însă toate acțiunile au cerut multe ore lucrate, multe nopți nedormite și mult timp personal dedicat lor. De exemplu, în perioada în care am dezvoltat împreună cu echipa de la Asociația SAMAS proiectul social CUTIA BEBELUȘULUI, cred că nu am dormit mai mult de 2-3 ore pe noapte, în fiecare noapte, timp de multe luni.”

”Cred că am primit, de-a lungul timpului, șansa să fac tot ceea ce îmi place și tot ceea ce mi-am imaginat. Iar faptul că s-au văzut rezultatele muncii mele și ale echipelor cu care am lucrat, m-a motivat și determinat să continuu”, a mai spus Adina Gheorghe.

”În slujba agricultorului român”

”Eu cred că totul se întâmplă cu un scop în viață, iar gândul meu de a mă reîntoarce în Galați, în orașul meu natal, a venit complet neașteptat, la sfârșitul anului trecut. Mi-am imaginat că am să mă alătur unei echipe care să îmi aducă satisfația ca, măcar odată pe săptămână, să ajung să spun: Doamne, am reușit să fac și asta!. Și visul meu a început să prindă contur, atunci când mă așteptam mai puțin, când toată lumea era ocupată cu declanșarea pandemiei, o echipă inimoasă de la Dicor Land, o companie din Galați a pornit recrutarea unui director de marketing. Ne-am văzut, ne-am plăcut și ne-am apucat de treabă”, a mai povestit reprezentanta Dicor Land.

Iar saltul la Galați are și o descriere: ”cea mai mare provocare a mea de până acum”: ”Să marketezi scarificatoare, semănători, freze, prese de baloți, combinatoare sau sisteme de irigație este complet diferit față de tot ceea ce am făcut până acum. A fost nevoie de curaj ca să fac această schimbare majoră în viața mea – să ne gândim că am lăsat în urmă la București oamenii frumoși cu care lucram, prietenii de-o viață, o poziție socială, o casă și un acasă. Ceva m-a chemat în slujba agricultorului român, să contribui alături de Dicor Land la misiunea companiei de a dezvolta performanța în agricultura românească. Valorile companiei – calitate, integritate, seriozitate, inovatie, implicare, ambiție – sunt și valorile mele, iar experiența mea alături de acestea sunt puse în beneficiul fermierului român. Cred că cel mai important în viață este să ai curajul să mergi mai departe și să respecți promisiunea făcută. Fă asta pentru tine, nu pentru cei din jurul tău!”

 

Despre Dicor Land

Dicor Land este furnizor de utilaje agricole, piese, soluții tehnice, service și servicii de finanțare necesare realizării performanței în agricultură. De peste 9 ani, Dicor Land se remarcă prin seriozitate și dedicare pentru tot ceea ce înseamnă fenomenul agricol. La Galați, compania are cel mai mare parc de utilaje agricole, întins pe o suprafață de 25.000 mp, cu peste 600 de utilaje noi, în stoc. Un al doilea parc de utilaje, la Iași, asigură agricultorilor din nordul Moldovei echipamentele necesare, cu livrare imediată.