Foto: Adobe Stock

Brandurile au fost nevoite să înfrunte realitatea întreruperii producțiilor când pandemia a închis studiourile în această primăvară. Unii s-au chinuit să-și demareze campaniile din clipuri refolosite sau din conținut generat de utilizator. Cu toate acestea, Adobe a optat să acționeze cu un festival virtual care a susținut cineasti independenți și a ilustrat că, deși cea mai mare parte a producției poate fi suspendată, nu este și cazu creativității.

Adobe Stock și agenția parteneră 72andsunny au provocat 13 producători de filme să realizeze scurtmetraje folosind doar filme de stoc și instrumentele de editare video ale companiei de software. Timpul alocat de doar 5 zile a ilustrat modul în care producerea de conținut captivant este posibilă fără bugete mari sau filmări proaspete și poate ajuta de fapt creativitatea să înflorească.

Cele 13 scurtmetraje nu menționează deloc brandul Adobe, părând mai puțin orientate spre produs decât o reclamă tipică. Incluzând însă doar filmări din Adobe Stock, filmele prezintă capabilitățile produselor Adobe.

La jumătatea lunii martie, Adobe tocmai începuse să-și desfășoare campania de primăvară, cu imagini în aer liber, călătorii, festivaluri, mese în comunitate și tot ce era legat de o vreme mai caldă. Brandul și 72andsunny au întrerupt rapid acest efort și l-au schimbat, peste patru săptămâni, cu festivalul de film virtual, în urma unui sondaj care a arătat o cerere mai mare de active Adobe Stock în primele zile ale pandemiei.

Festivalul de film Adobe a fost difuzat pe Facebook Live în iulie. Cele 13 filme complete sunt acum disponibile pe canalul de YouTube Creative Cloud al mărcii și în conturile sociale deținute de Adobe. În unele moduri, anumite părți ale campaniei urmează conceptul din spatele marketingului prin influenceri, unde creatorii primesc un produs de testare înainte de a partaja conținut cu rețelele lor de socializare.

Sursa