Amazon a redus cheltuielile de marketing cu aproximativ o treime în T2 2020, deoarece a încercat să gestioneze mai bine o creștere a cererii cauzată de pandemie, a declarat directorul financiar Brian Olsavsky.

În timp ce compania a fost nevoită să reducă marketingul în ultimele luni, operațiunile s-au stabilizat și Amazon intenționează să revină la niveluri mai ridicate de activitate în T3, a spus Olsavsky.

Știrea a venit ca urmare a publicării rezultatelor blockbuster, veniturile înregistrate de Amazon crescând cu 40%, până la 88,9 miliarde de dolari. Categoria „Altele” din veniturile companiei, care constă în cea mai mare parte din vânzări de publicitate, a crescut cu 41% până la 4,22 miliarde de dolari.

Acum, că operațiunile se stabilizează, gigantul de e-commerce intenționează să intensifice din nou marketingul pentru trimestrul al treilea, o perioadă în care se pare că susține categoriile care au crescut din cauza crizei de sănătate, inclusiv o afacere alimentară online care a înregistrat vânzări triple trimestrul II, comparativ cu anul trecut.

Compania din Seattle a mutat unul dintre cele mai mari evenimente de marketing, Prime Day, de la data obișnuită din iulie, în al patrulea trimestru. Reprogramarea Prime Day, organizată mai aproape de sezonul de sărbători, sugerează că accentul reînnoit al Amazon pe marketing va continua și în al doilea seemstru.

Articolul integral aici.