La începutul lunii mai, Nespresso România a anunțat o schimbare importantă la nivel de management, Ana-Maria Doxan preluând rolul de Business Executive Officer, poziție din care va supraveghea toate operațiunile diviziei și va asigura dezvoltarea strategică și îndeplinirea angajamentelor de sustenabilitate, Nespresso fiind una dintre companiile producătoare de cafea care și-au luat angajamentul ca, nu mai târziu de 2022, orice ceașcă de cafea să aibă o amprentă de carbon neutră.

Care sunt planurile pe care le aveți pentru Nespresso România în urmă­toarea perioadă?

Întrucât suntem un brand global, în România lansăm aceleași produse ca peste tot în lume. Cele 30 de sortimente de cafea din gama permanentă și edițiile limitate de cafea sunt toate produse centralizat, în cele trei fa­brici din Elveția, iar atmosfera ma­ga­zinelor și experiența clienților trebuie să fie aceeași în orice colț al lumii. Practic, a fi client ­Nespresso înseamnă să te alături unei comunități internaționale de iubitori ai cafelei și să îmbrățișezi o cultură globală – să apreciezi calitatea cafelei dar și relațiile pe care le construiești cu colegii noștri din magazine sau experiența de cumpărare în sine – care presupune explorare, degustare și recomandări personalizate.

De la începutul lunii mai Nespresso a anunțat și o nouă strategie de distribuție națională și o colaborare cu Groupe SEB și De’Longhi. Ce presupune aceasta?

Noua strategie de distribuție națională este aliniată cu strategia globală a companiei și vine ca o continuare a demersurilor noastre de extindere cu scopul de a fi cât mai aproape de iubitorii de cafea din România. Prin parteneriatul cu Groupe SEB și De’Longhi lăsăm distribuția espres­soarelor în magazinele parte­nere pe seama partenerilor noștri de producție și ne concentrăm și mai mult asupra experienței de consum a clienților noștri. Nespresso este cunoscut în întreaga lume și datorită modelului său unic de business direct to consumer, întrucât este una dintre puținele cafele, dacă nu singura, care se distribuie exclusiv prin intermediul propriei rețele de magazine și în propriul magazin online.

Interviul integral poate fi accesat pe revistabiz.ro