”O ocazie de reafirmare a valorilor echipei noastre”, ”o oportunitate de a dezvolta planuri care, în condiții normale, ar fi reușit să fie implementate abia mai târziu”, ”o perioadă dedicată reflectării, într-o industrie care este mai mereu în goană”, este descrierea pe care Andreea Dincă (foto), CMO @ Rebels and Rulers, o face traversării pandemiei, din care a ales să vadă doar ”partea plină a paharului”.

”Pentru noi perioada aceasta a fost în primul rând o ocazie de reafirmare a valorilor echipei noastre. Încă din martie, am luat foarte în serios tot ce se întâmpla și, chiar dacă evenimentul nostru Rebels and Rulers părea departe (în octombrie), ne-am gândit care ar fi cea mai corectă decizie de luat. Pe lângă munca depusă în organizarea unui eveniment mare de business, cu speakeri internaționali, ne-am întrebat dacă: «Este corect ca după un astfel de episod să aducem laolaltă sute de persoane și să promovăm educația de business ca un lucru prioritar sau ar trebui să încurajăm oamenii să aloce timpul respectiv pentru readucerea business-ului și a moralului echipei pe linia de plutire? Este corect să punem companiile în situația de a decide între alocarea bugetului pentru supraviețuirea firmei vs. alocarea lui pentru training?”, a explicat Andreea Dincă, pentru marketingmanager.ro.

Educația de business și branding ar trebui puse pe primul loc

Reprezentanta Rebels and Rulers a mai arătat că speră ca urmările bune ale pandemiei, printre care și solidaritatea de breaslă creată, să se mențină și după această perioadă.

”Am decis rapid că evenimentul nostru trebuie să vină într-un moment în care cu adevărat le putem spune oamenilor că educația de business și branding ar trebui puse pe primul loc, iar aici comunicarea din cadrul echipei a contat enorm, în special atitudinea empatică, fermă și responsabilă a CEO-ului nostru, Flavia Anghel. Nu a fost o decizie deloc ușoară pentru că suntem cu toții foarte atașați de Rebels and Rulers și de comunitatea formată în jurul evenimentului, dar am considerat-o necesară. Ceea ce ne-a bucurat însă a fost că aceeași decizie responsabilă a fost luată și de alți colegi din industria organizării de evenimente și că, în plus, s-a creat un soi de solidaritate între noi. Am ajuns să ne cunoaștem, să ne consultăm și să ne susținem, lucru care înainte nu părea atât de la îndemână. Sper ca aceste modificări pozitive să se mențină și după ce trauma acestei perioade va fi trecut”, a declarat Dincă.

Gândirea critică și strategia de brand fac lucrurile mai ușoare

Compania care organizează Rebels and Rulers a reușit, potrivit reprezentantei sale, să crească, în această perioadă, nu doar să supraviețuiască primei crize.

”Am ales așadar să vedem partea plină a paharului și să ne folosim de acest răstimp pentru a dezvolta câteva dintre planurile pentru Rebels and Rulers, care, în condiții normale, ar fi reușit să fie implementate abia mai târziu. A fost și este încă o perioadă dedicată reflectării, într-o industrie care este mai mereu în goană. Sincer, suntem norocoși că modelul nostru de business a permis acest lucru, că am supraviețuit primei noastre crize și am reușit chiar să creștem, mai ales intern. Am stat acasă și ne-am restrâns cheltuielile, dar am reușit să colaborăm foarte bine, să ne mărim echipa și chiar să lucrăm mai intens decât de obicei, uitându-ne cu un ochi critic la modul în care e nevoie să ne dezvoltăm și să ne transformăm, pentru a face față viitorului atât de incert, către care privim. Nu e deloc ușor să faci astfel de planuri și previzionări, însă gândirea critică și strategia de brand fac lucrurile mai ușoare. Practic, este momentul ideal pentru a pune în aplicare conceptele prezentate de mulți dintre speakerii Rebels and Rulers. Iar partea și mai frumoasă este când vedem că nu doar noi facem asta, ci și mulți alții din jurul nostru. Dacă cumva nu este deja în obiceiul nostru, a venit momentul să fim strategici”, a mai spus Andreea Dincă.

Rebels and Rulers este cea mai complexă conferință de business și branding a Europei de Est, care aduce laolaltă specialiști în domeniu din toată lumea, pentru a inspira și stimula comunitățile locale. Evenimentul este apreciat în special pentru atenția către continutul de calitate și aplicabil, speakerii internaționali apreciind că evenimentul are, pentru branding și pentru Europa, relevanța și potențialul pe care prestigiosul festival Cannes Lions le are pentru advertising și industria creativă.