v8 anunță că Andrei Dragu devine Chief Operations Officer în cadrul echipei, după 5 ani în care a avut rolul de Business Development Director. Anunțul a fost făcut ulterior celui prin care Adina Stănescu a preluat funcția de director de creație al agenției.

Cu o experiență de 15 ani în business, marcomm și publicitate, Andrei Dragu a preluat, din luna septembrie a acestui an, responsabilitățile de design și de implementare a operațiunilor de business, dar și pe cele de dezvoltare a culturii organizaționale și de aplicare a viziunii companiei, orientate spre creativitate și eficiență.

„Andrei Dragu este un profesionist desăvârșit pe care am ajuns să îl cunosc bine în cei cinci ani de când colaborăm și cu ajutorul căruia sunt convins că v8 va putea avea o evoluție constantă. Promovarea lui este o consecință firească a integrării sale în echipă, a implicării și a împărtășirii valorilor companiei: eficiență, profesionalism, creativitate, simplitate. Îi urez mult succes în noul rol!‟, a spus Ionuț Andrei, CEO v8.

„Sunt bucuros că drumul meu în v8 continuă, consolidând parteneriatul început acum 5 ani. Îmi doresc ca pe mai departe să fiu un catalizator al eficienței și al calității produsului v8. Scopul nostru principal este de a genera idei de succes, găsind insight-uri creative care să treacă dincolo de «zgomotul» în care trăiește consumatorul. Toate acestea trebuie să se bazeze pe o infrastructură digitală complexă și completă, ca să putem vorbi despre afaceri de succes pe o piață competitivă‟, a precizat Andrei Dragu.

Andrei Dragu este, de asemenea, membru al Consiliului Director IAB, ocupând o dublă funcție, aceea de vicepreședinte și event director MIXX Awards. Scopul lui principal, de când s-a alăturat organizației profesionale, este de a face din festivalul IAB MIXX Awards o rampă de lansare pe scena europeană a celor mai bune campanii locale.

v8 a anunțat în această lună și cooptarea Adinei Stănescu, o profesionistă cu zeci de premii naționale și internaționale în portofoliu, în rolul de director de creație. Astfel, echipa este completă și pregătită să ofere clienților din portofoliu „idei pentru creștere”, un mix de creativitate și curaj, bazat pe viziune strategică.

Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”.  Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.