După 18 luni de schimbări neprevăzute, consumatorii încearcă să revină la un fel de normal, cu toate că aspectul „normal” s-a schimbat.

Lumea digitală a depășit spațiile fizice de interacțiune, iar utilizarea online-ului, a rețelelor sociale și a conținutului video sunt din ce în ce mai apreciate și mai solicitate. Clienții s-au obișnuit să se conecteze și să comunice cu companiile în online. Prin urmare, cu cât mai multe companii ș branduri vor migra în online, cu atât mai mulți clienți vor alege să cumpere cu ei.

E-mailul rămâne canalul preferat de clienți, 63% clasându-l în primele două moduri preferate de a primi mesaje de marketing. Interesul pentru metodele de cumpărare digitale și online este în creștere. Pe lângă e-mail, canalul TV și sfaturile prietenilor joacă încă un rol important în modul în care oamenii află lucruri despre un anumit brand și iau decizii de cumpărare. De asemenea, pandemia a accelerat migrarea către digital. Deși modificările s-ar fi întâmplat oricum, rata de migrare a fost mai rapidă decât ne-am fi putut aștepta.

Diversitatea și valorile promovate de un brand sau o companie devin din ce în ce mai importante pentru consumatori. Opțiunile de achiziție bazate pe valori arată o atracție puternică – peste 4 din 10 consumatori spunând că ar dori să poată achiziționeze produsele care se pliază valorilor lor, cum ar fi sustenabilitatea sau susținerea afacerilor locale- interes care crește la aproape două treimi dintre aceștia în vârstă de 25-34 de ani.

Într-adevăr, marketingul brandurilor care susțin diversitatea societății este o una dintre avantajele 2021: aproape unul din patru consumatori susține că este mai probabil să cumpere de la branduri care susțin diversitatea- crescând la aproape 60% din cei în vârstă de 25-34 de ani.

În cele din urmă, consumatorii arată o dorință puternică de a sprijini întreprinderile locale, 6 din 10 spunând că încearcă să cumpere la nivel local cât mai mult posibil pentru a sprijini economia locală.

Pentru a afla mai multe despre ceea ce îi determină pe clienți să încerce sau să treacă la noi branduri, accesați raportul complet aici.