Barilla a lansat o colecție de opt playlist-uri pe Spotify cu timpi egali cu timpii de gătit ai diferitelor forme de paste (n.r., de exemplu, 11 minute pentru penne). Campania „Playlist Timer” a fost creată de agenția Publicis Italia.

Playlist-urile combină cele mai populare patru genuri din Italia (pop, hip-hop, indie și hituri clasice) cu spaghetti, linguine, fusilli și penne rigate. Playlist-urile vor fi actualizate periodic pentru a oferi varietate ascultătorilor și sunt intitulate „Mixtape Spaghetti”, „Boom Bap Fusilli”, „Pleasant Melancholy Penne”, „Moody Day Linguine”, „Top Hits Spaghetti”, „Best Song Penne”, „Timeless Emotion Fusilli” și „Simply Classics Linguine”.

Cu acest efort, cea mai mare companie de paste din lume accesează muzica playlist-urile, ce au crescut în popularitate ca tactică de marketing, în timp ce activează consumatorii care, pe măsură ce pandemia continuă, gătesc tot mai multe paste acasă.

Sursa