Beatrice Chiș a fost numită International Marketing Director al companiei ETi European Food Industries, poziție din care coordonează operațiunile de marketing ale filialelor ETi din 12 țări: România, Moldova, Polonia, Albania, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Macedonia, Croația, Kosovo, Cehia și Slovacia. Beatrice este responsabilă cu construirea brandurilor globale pentru ETi International și cu consolidarea poziției ETi în Top 5 companii globale în piața dulciurilor.

Unul din cei mai respectați și apreciați profesioniști români în marketing, Beatrice Chiș s-a implicat în câteva din cele mai de succes proiecte de brand din ultimii ani. În perioada Vel Pitar, în urmă cu aproximativ 10 ani, Beatrice a coordonat relansarea gamei Grâu Întreg prin repoziționarea de brand și schimbarea strategiei de comunicare. La mijlocul actualului deceniu, Beatrice a coordonat lansarea brandului Grand Papa al companiei Terrabisco. Cele mai recente dar și cele mai consistente realizări sunt cele legate de brandurile companiei ETi.

Articolul integral îl puteți găsi accesând revista-piata.ro