Ce a funcționat? Cum a funcționat? Ce am învățat?

Studiile de caz MediaPost concentrează aceste trei întrebări cheie pe unele dintre cele mai bune exemple de marketing de succes pe canale și segmente. Aceste cazuri explorează modul în care mărcile și-au definit provocarea de marketing, au conceput, executat și corectat soluția și au măsurat rezultatele.

Bazându-se pe evenimentele live MediaPost, programele de premiere și rapoarte, studiile de caz MediaPost au acoperit toate canalele și segmentele de industrie. Indiferent dacă vă interesează ce face sectorul auto în comerțul electronic sau modul în care mărcile DTC asigură responsabilitatea videoclipurilor digitale sau alte informații noi, veți găsi lecții și inspirație din această bibliotecă de peste 150 de cazuri.

Puteți căuta în bibliotecă după cuvinte cheie sau prin instrumentele de filtrare. Membrii cotizanți ai Centrului pentru Cercetare Marketing și Media (CMMR) au acces la biblioteca completă, care este actualizată săptămânal cu noi studii de caz. Anumite cazuri sunt disponibile și pentru achiziționarea individuală. Un articol costă aproximativ 50 USD.

Exemple de studii de caz:

  • PUMA valorifică taxiurile din New York pentru o primă campanie programatică DOOH
  • Dove menține autenticitatea brandului cu o bibliotecă de fotografii create de femei
  • Brandul de cosmetice e.l.f. ajunge la Generația Z cu o campanie explozivă pe TikTok
  • Beardbrand ajunge la 1 milion de abonați pe YouTube

Linkul către bibliotecă aici.