BMW s-a angajat să realizeze o investiție anuală de marketing de „sute de milioane” până în 2025 pentru a-și digitaliza operațiunile de vânzări și marketing, deoarece dorește să creeze cea mai bună experiență a clienților în sectorul auto premium.

Cheltuielile vor fi adiționale bugetelor existente pentru marketing și mass-media, a declarat Pieter Nota, membru al consiliului BMW pentru clienți, vânzări și mărci.

O nouă strategie de vânzări și marketing va face ca BMW să se bazeze pe procesele de vânzare contactless, dezvoltate anul trecut în timpul pandemiei Covid-19.

Personalul de vânzări din peste 60 de țări este acum capabil să sfătuiască clienții și să vândă vehicule BMW și Mini din orice locație, iar aceste funcționalități vor fi disponibile partenerilor de retail de pe alte piețe în cursul anului 2021.

Clienții vor experimenta noua platformă odată cu lansarea modelelor electrice iX și i4.

Sistemul digital va permite BMW să vizeze clienții foarte precis. „Un element foarte important în strategia noastră de marketing este acela de a genera o cantitate mare de clienți potențiali foarte calificați, clienți interesați de vehiculele noastre”, explică Pieter Nota. „Putem să le redăm personal mesaje corecte.”

Această abordare de marketing de precizie va fi facilitată de „constelația de agenții” cunoscută sub numele de The Engine, cu care producătorul lucrează de anul trecut. Rețeaua de parteneri este formată din MediaMonks, Serviceplan Group și Berylls Strategy Advisors. BMW lucrase anterior cu mai mult de 80 de agenții, Nota declarând că investiția într-o abordare mai simplificată „este benefică întregului nostru portofoliu”.

Sursa