Budweiser a înregistrat din nou celebra sa reclamă din 1997 ca să o facă mai relevantă pentru oamenii aflați în carantină și să-i încurajeze să se conecteze cu prietenii și familia.

Reclama utilizează video-ul original, dar cu conținut audio adaptat timpului actual. De exemplu, la începutul reclamei, actorul răspunde la telefon spunând că este „în carantină, cu un Bud”, în timp ce în reclama originală, spunea că „se uită la un meci, cu un Bud”.

Decizia de a reface reclama a venit după ce un studiu a concluzionat că unul din 5 locuitori din UK trăiește singur carantina. Mesajele Budweiser vor ajunge și în social media, cu hashtag-ul #Togetheratdistance pentru a încuraja oamenii să rămână conectați. Pe celelalte canale, a lansat inițiativa #SavePubLife – pentru a ajuta pub-urile forțate să se închidă în timpul carantinei.

În SUA, Budweiser a apelat la staruri sportive, ca jucătorii de baschet Dwyane Wade, Chris Wade și Candace Parker să creeze o nouă versiune a reclamei; ei participă la o întâlnire pe FaceTime întrebându-se unul pe altul „Whassup?”.

Reclama Whassup a rulat între 1999 și 2002, devenind virală. Conceptul s-a bazat pe un film de scurt metraj în care un grup de afro-americani se sună unul pe altul ân timp ce se uită la meciuri sportive, în centrul dialogului aflându-se urlete de „whassup?”.

Articolul integral, în limba engleză, pe marketingweek.com.