BusinessMark are o nouă identitate vizuală. În cei aproape 10 ani de activitate, compania și-a pus amprenta asupra comunităților centrale și locale, prin sute de evenimente din domenii precum: tax & finance, resurse umane, supply chain & logistics, transporturi, real estate & construction, banking, fintech & financial services, IMM & antreprenoriat, food & agribusiness, sustenabilitate & CSR, sales & marketing, management, retail & FMCG.

A început cu evenimente „concept propriu” organizate în București, proiecte care au continuat să se extindă și să prindă contur în comunitățile locale de profesioniști din orașe ale țării, precum: Cluj-Napoca,  Timișoara, Brașov, Iași și Sibiu.

Pandemia i-a motivat pe cei de la BusinessMark să facă pași importanți spre digitalizare, să își coordoneze activitatea cu așteptările consumatorilor, dar și să se adapteze la contextul dificil în care ne aflam cu toții în acea perioadă marcată de restricții.

Astfel, s-a evoluat de la evenimente organizate exclusiv offline la evenimente exclusiv online, iar acum organizează evenimente hibride, ce înving barierele de timp și spațiu, ce au în spate echipe tehnice specializate și care garantează o experiență captivantă și prietenoasă.

Events designed to make an impression

Echipa BusinessMark celebrează toate aceste lucruri prezentându-vă noul website, care vine cu optimizări și adaptări menite să îmbunătățească experiența vizitatorilor, dar și noul logo, ce reflectă cine sunt după acești primi zece ani și care aduce cu sine promisiunea de a continua să consolideze comunitățile de profesioniști, oferind evenimente relevante, de calitate.

Suntem în cel de al 20-lea sezon de conferințe BusinessMark, iar modul în care noi, ca abordare, ne-am schimbat în acest timp am simțit că este momentul să se reflecte la nivel de identitate vizuală. Trecem de la dorința de a pune un «semn de exclamare», de a ne remarca în mediul business, la dorința de a ne lăsa amprenta, de a produce un impact concret. Cred că noua noastră identitate vizuală reflectă maturizarea echipei noastre, dar și aerul proaspăt care cred că încă ne definește. Nou nostru slogan, «Events designed to make an impression» are în vedere acel «aftertaste» pe care ne dorim ca participanții la un eveniment organizat de noi să îl aibă. Mă refer la acel sentiment de încredere și motivație ce atinge un anumit nivel de profunzime, ce nu se evaporă a doua zi, ce vine din lucruri concrete, pragmatice. Din dorința noastră constantă de îmbunătățire am lansat si un nou website ce vine cu optimizările necesare pentru o mai bună experiență de navigare, a explicat Andreea Drăgan, Managing Partner BusinessMark.

„Noua identitate vizuală vine ca o continuare a evoluției noastre, ca o întărire a dorinței de a ne pune amprenta asupra mediului de business. Acum aproape zece ani am pornit la drum pentru a oferi mediului de afaceri proiecte cu impact, de a crea contexte relevante pentru organizații, de schimb de experiență, învățare și dezvoltare a business-ului. Reziliența și digitalizarea ne-au susținut activitatea în ultimii ani, dorința și energia de a crea experiențe valoroase și de a progresa sunt încă acolo”, a menționat Daniel Drăgan, Managing Partner BusinessMark.

„Nu există secrete pentru succes, însă există schimbări care îți pot aduce succesul! După nouă ani în care «cravata BusinessMark» și-a pus amprenta asupra evenimentelor noastre, am decis că a venit timpul schimbării. Seriozitatea, creativitatea, responsabilitatea și calitatatea evenimentelor rămân în continuare atuurile noastre”, a transmis, la rândul său, Dan Popescu, Managing Partner BusinessMark, cu acest prilej.

Evenimente „concept propriu”. La BusinessMark, se pune în continuare accentul pe experiența clienților și se vine în întâmpinarea nevoii acestora de a evolua, de a inova, de a fi informați, aducând în fața publicului, de fiecare dată, cei mai bine pregătiți specialiști din companii de top românești și internaționale. Astfel, se dorește să se pună „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să se producă un impact concret, dar și să se creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Servicii de Event Management. Echipa BusinessMark vine în întâmpinarea acelor organizații ce au nevoie de expertiza avizată a unor specialiști în event management, de suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului. Sunt organizate evenimente construite pentru parteneri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor.

Ce urmează? Pandemia ne-a arătat că digitalizarea este un element esențial în dezvoltarea unui brand și care asigură o evoluție naturală a acestuia. Timpul este tot mai prețios, viețile noastre curg într-un ritm tot mai accelerat și, de aceea, cei de la BusinessMark lucrează la dezvoltarea de produse digitale care să răspundă acestor nevoi, cât și nevoii oricărui profesionist în domeniu de a se dezvolta și perfecționa tot timpul.

Mai aproape de comunitatea BusinessMark

Totodată, ei își doresc să fie mai aproape de our BusinessMark people și, de aceea, anunță lansarea oficială a grupurilor proprii de Facebook și de LinkedIn, unde profesioniștii din comunitate vor afla primii toate noutățile, vor avea acces la oferte exclusive și vor avea oportunitatea să facă schimb de impresii cu alți profesioniști din domeniul în care activează.

Evenimentele din toamna lui 2022

A fost definitivat și calendarul evenimentelor BusinessMark din această toamnă, ce se vor desfășura pentru al doilea an consecutiv în format hibrid, atât în București, cât și în principalele orașe din România. Puteți afla mai multe detalii aici, urmând ca în scurt timp să fie dat drumul înscrierilor.

Echipa BusinessMark poate fi urmărită și pe Facebook, LinkedIn, Instagram și YouTube.