Mai puțin buzz de dragul buzz-ului și mai multe idei care chiar schimbă lucrurile, mai puțină imagine și mai multă consistență. Asta a observat anul acesta în piața de digital, Camelia Petrescu, semn că brandurile au integrat digitalul în mod natural în strategia de brand. Camelia este Associate Director la Unlock Market Research și membră a juriului Internetics 2021 pentru categoria Digital Strategies. Evenimentul, aflat la cea de-a 21-ediție și organizat de The Institute, a avut anul acesta 138 de înscrieri, de la 35 de agenții și companii participante, pentru 62 de branduri. Gala de Premiere Internetics, prezentată și în acest an de Andi Moisescu, se va desfășura sub tema „Pioneering the Future” și va avea loc în format online, în data de 23 noiembrie.

Pentru a descrie piața de digital în 2021 aș alege cuvântul “efervescent”. Mă refer aici nu la abundența de campanii în general, ci la ideile și acțiunile desfășurate, la utilizarea digitalului într-un mod inedit, captivant. Mărci care au observat că publicul, mai ales tinerii, înțeleg faptul că nu trebuie să se subordoneze tehnologiei și digitalului, ci să îl folosească într-un mod cât mai inteligent, și astfel au creat campanii de valoare„, spune Camelia.

Mai multe despre migrația în online din ultimii doi ani, influencer marketing și media-noise, povestește Camelia Petrescu în inyerviul de aici.