Coca-Cola a lansat un plan de marketing multicanal pentru a sprijini actualizarea noii sale rețete Coca-Cola Zero Zahăr,  despre care compania susține că menține același gust Coca-Cola original. Sloganul „Best Coke Ever?” se leagă de obiectivul campaniei de a-i determina pe consumatori să guste produsul și să decidă singuri dacă acesta este cazul.

Campania se desfășoară pe o varietate de canale – inclusiv OOH, radio local și experiențial – pe măsură ce economia a început să se redeschidă și consumatorii s-au întors la activități pre-pandemice, cum ar fi naveta la serviciu și participarea evenimente în persoană. Cu toate acestea, răspândirea variantei delta COVID-19 a complicat revenirea la normal, provocând adoptarea de noi restricții de mască în unele zone, anularea unor evenimente la scară largă și amânarea termenelor de revenire la birou pentru multe afaceri.

Aceste modificări ar putea face ca unele elemente ale noii campanii Coca-Cola să fie mai puțin impactante sau să necesite modificări. Eșantionarea frigiderelor din locuri populare din oraș, de exemplu, ar putea reprezenta un canal cu feedback redus, dar utilizarea unui cod QR ar putea ajuta angajamentul.

Coca-Cola va avea, de asemenea, o prezență puternică în sport în această toamnă. De exemplu, marketingul din perioada Olimpiadei a fost o provocare, dar a avut avantaje considerabile.

Campania Zero Zahăr se realizează într-o perioadă în care Coca-Cola urmărește să își crească veiturile cu 42%, până la 10,1 miliarde de dolari. Compania și-a dublat cheltuielile de marketing de la an la an și lucrează pentru a întoarce cheltuielile către nivelurile din 2019.

În timp ce ultima campanie se bazează pe o multitudine de canale de marketing familiare, Coca-Cola a folosit, de asemenea, tactici mai experimentale până târziu. Compania a scos la licitație recent primele colecții nonfungible token (NFT), devenind  una dintre cei mai mari agenții care adoptă tehnologia buzzy pe măsură ce crește interesul pentru așa-numitul „metavers”.