Prima campanie pentru televiziune a brandului La Roche-Posay încearcă să conștientizeze impactul problemelor de piele în întreaga lume.

1,9 miliarde de oameni din toată lumea se confruntă, în prezent, cu afecțiuni ale pielii care le modifică dramatic calitatea vieții de zi cu zi. Hashtagul #skinismorethanskin va sublinia ambiția La Roche-Posay de a oferi tuturor soluții de piele accesibile recomandate de dermatologi.

„Indiferent dacă sunt mari sau mici, problemele legate de piele sunt astăzi o problemă de sănătate publică”, explică Laetitia Toupet, președinte La Roche-Posay. „Tindem să subestimăm impactul pe care îl pot avea asupra vieții oamenilor. Am colaborat întotdeauna cu dermatologi și am făcut știința să avanseze pentru a dezvolta cele mai bune soluții dermatologice de îngrijire a pielii pentru a schimba viața oamenilor. Astăzi mergem cu un pas mai departe, cu o nouă campanie de sensibilizare și de a arăta puterea dermatologică care schimbă viața. ”

 

 

https://fb.watch/49yP0xHLA7/