Ca orice program de marketing, urmărirea performanței programului de marketing mobil este esențială pentru a oferi cele mai bune rezultate. Deoarece marketingul mobil este un teritoriu nou pentru multe branduri, poate fi dificil de găsit reperele potrivite care vă ajută să înțelegeți ce înseamnă o performanță bună.

În plus, obiectivele pe mobile pot fi diferite. Unele branduri trebuie să obțină rapid abonați, în timp ce altele trebuie să își îmbunătățească ratele de retenție.

În acest manual de măsurători de marketing mobil, vă ghidăm prin cei 4 piloni ai ciclului de viață al consumatorului — Achiziție, Marketing, Serviciu și Fidelizare — și definim cele mai importante valori de măsurat pentru fiecare.

În acest manual veți găsi, de asemenea, câteva dintre activările de programe mobile cu cele mai bune performanțe pe care le puteți executa pentru a vă îndeplini obiectivele de afaceri.

Deci, indiferent dacă doriți să lansați, să dezvoltați sau să optimizați programul dvs. de marketing mobil, manualul nostru vă poate ghida către succesul bazat pe rezultate. Manualul este disponibil, în limba engleză, aici.