Pe baza unor indicatori  de prezență în online și pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, TreeWorks a realizat topul celor mai vizibile branduri în online si pe Facebook.

INDICATORII

Online visibility se referă la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectivă. Sunt agregate toate menționările, împărțite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, rețele sociale. Informația cuprinde și evoluția numărului total de menționări pentru brandurile din categorie față de luna anterioara și numărul de surse pe care au fost realizate aceste menționări.

Top expresii reprezintă defalcarea pe brandurile luate în considerare pentru categorie a numărului de menționări, a numărului de surse pe care au fost realizate aceste menționări și a numărului estimat de impresii generate de aceste menționări (pentru fiecare brand în parte).

Facebook Activity se referă la vizibilitatea agregată a paginilor de Facebook luate în calcul în categorie și sunt prezentate câteva informații de interes: informații privind numărul agregat de interacțiuni al fanilor, rata medie de răspuns, tipurile de postări (text sau video) și evoluția fata de perioada anterioară.

Facebook top players reprezintă defalcarea paginilor de brand luate în calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regăsiți patru indicatori: Fans, Posts, Interactions și Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afișate).

În secțiunea Facebook Timing sunt defalcate pe zile numărul de postări și interacțiuni (likes, comments, shares la postări) agregate ale paginilor luate în considerare în cadrul categoriei, număr care a fost defalcat pe intervale orare.

ZeList Monitor este serviciul de monitorizare și analiză a blogosferei, twittosferei și presei online. Serviciul monitorizează peste 70,000 de surse și iți pune la dispoziție alerte, rapoarte și grafice detaliate pentru termenii pe care dorești să-i monitorizezi.

fbMonitor prezintă într-un mod structurat acele metrice care reflectă eficiența comunicării pe o pagina de Facebook, atât în mod absolut, cât și prin raportare la concurență sau la o perioadă anterioară. Platforma oferă companiilor posibilitatea de a determina care este eficiența demersurilor de comunicare în cadrul paginii proprii de Facebook.

Sursa: https: iqads.ro/