Creșterea brandului este o prioritate pentru orice agent de marketing. Academicieni respectați și renumiți evidențiază continuu factorii cheie care sunt necesari pentru o creștere de succes și modul în care marketingul joacă un rol crucial în urmărirea acestuia.

Public și mediu

Potrivit GWI, utilizarea zilnică dispozitivelor mobile a crescut cu 13 minute în 2020, iar dispozitivele mobile acoperă acum 30% din timpul zilnic al consumatorilor. Anunțurile mobile plasate în medii editoriale premium realizează o codificare mai profundă în memoria consumatorului și oferă o intensitate emoțională mai mare.

Dispozitivele pe care se realizează promovarea au un efect de halo asupra impactului brandului. În ultimii ani au avut loc multe cercetări care leagă impactul mediilor de promovare de creșterea brandului. În iulie 2021, Think Premium Digital a lansat o cercetare cu scopul de a demonstra ipoteza că atunci când oamenii consumă știri și divertisment de calitate, pasajele lor de memorie sunt mai deschise către reclamele de promovare.

Din testele Teads Brand Pulse AB s-a constatat că anunțurile plasate în medii relevante din punct de vedere contextual au un impact global asupra mărcii de + 35%. Contextul este magia în social media care face dintr-o campanie bună o campanie extraordinară și va continua să aibă o importanță mai mare pe măsură ce cookie-ul dispare.

Creativitatea este cheia

Creativitatea este cel mai important factor pe care un marketer îl poate influența.  Ziarul Cannes Lions și Warc, „The Effectiveness Code”, a identificat faptul că reclama video este încă cea mai bună modalitate de a conecta un brand cu un consumator. Poveștile și strategiile încărcate emoțional sunt, de asemenea, cele mai bune pentru rezultatele de construire a brandului.

Strategia

Studiul lui Les Binet și Peter Field „The Long And The Short Of It” evidențiază importanța investiției în brand pe termen lung. Răspunsurile emoționale puternice construiesc structuri de memorie, întipărind mesaje despre brandul dumneavoastră în memoria clienților. Pentru a construi astefel de legături, structurile pozitive de memorie trebuie consolidate și menținute prin promovarea brandului pe termen lung. Deși deciziile se leagă de emoție, ele sunt conduse de scop sau nevoie. Pentru a avea loc o achiziție, obiectivul clientului trebuie să se alinieze  cu oferta produsului. Dacă mesajul corect nu întâlnește nevoia, este mai puțin probabil să aibă loc o achiziție, chiar dacă există o conexiune emoțională.

Sursa: https://www.marketingweek.com/