Cheltuielile de publicitate pe mobil au crescut cu 71%, la nivel global, în al doilea trimestru, față de anul trecut, pentru ca marketerii să ajungă la consumatorii care au petrecut mai mult timp pe smartphone-urile lor în timpul izolării. Cheltuielile publicitare pe dispozitivele mobile au fost cu 8% mai mari în al doilea trimestru decât în ​​primul, conclude un studiu realizat de platforma Pubmatic.

În timp ce publicitatea pe mobil a scăzut după debutul pandemiei coronavirusului din martie, aceasta s-a redresat mai repede decât publicitatea pe desktop, care a crescut cu 2% între 26 februarie și 24 iunie pe piețele private (PMPs). Publicitatea în aplicații a crescut cu 391% în perioada respectivă, depășind creșterea puternică de 52% pentru internetul mobil.

Creșterea a variat în funcție de regiune, în America observând-se o creștere de 77% în cheltuielile publicitare pe mobil, mai mare decât saltul de 62% pentru Asia-Pacific (APAC) și 61% pentru Europa-Orientul Mijlociu-Africa (EMEA). Pe o bază trimestrială, APAC a înregistrat cea mai rapidă creștere de 30% din primul trimestru, comparativ cu 7% pentru America și 3% pentru EMEA, întrucât regiunea APAC s-a recuperat mai devreme din pandemie, a spus Pubmatic.

Sursa