Angajamentul pentru mobil a crescut în 2020, întrucât consumatorii din generații diverse au petrecut mai mult timp pe telefon în timpul pandemiei de Covid-19, afirmă cel mai recent raport State of Mobile. Creșterea s-a reflectat în marketing, cheltuielile pentru publicitate pe mobil crescând cu 26% față de anul precedent, până la 240 miliarde de dolari.

Cheltuielile cu reclamele pe mobil au crescut cu 95% în SUA, iar reclamele intercalate (n.r. interstitials -reclamele care apar în timp ce se încarcă un site) au cunoscut cea mai mare creștere dintre formatele de anunțuri analizate în raport. Reclamele în video au crescut, de asemenea, dar au fost depășite de reclamele intercalate pe toate piețele (cu 2 excepții: Australia și Canada).

De asemenea, consumatorii au arătat o dorință mai mare de a efectua tranzacții pe telefon, cheltuind 143 miliarde de dolari pe aplicații mobile în 2020, o creștere anuală de 20%.

Traiectoria ascendentă a canalului ar putea continua, raportul prezice că bugetele de cheltuielile publicitare pe mobil vor depăși 290 de miliarde de dolari în 2021.

Sursa