Când vine vorba de insight-uri, unii specialiști în marketing eșuează, culegând baze uriașe de date și așteptându-se să găsească o strategie în cadrul acestora, a afirmat Andrea Mallard, CMO Pinterest. Marketerii ar trebui să ia în considerare datele ca un instrument pentru a demonstra sau respinge validitatea propriilor idei creative și strategice.

„Cred că oamenii înțeleg greșit modul în care funcționează insight-urile”, a declarat Mallard. „Întotdeauna mă gândesc la idei ca la ceva pe care îl folosim pentru a ne testa intuiția sau pentru a ne testa o idee, dar nu vă pot spune ce trebuie să devină afacerea dvs.”

Pentru a ilustra punctul ei de vedere, Mallard s-a bazat pe un citat cunoscut atribuit lui Henry Ford, care a fondat Ford Motor Company în 1903: „Dacă aș fi întrebat oamenii ce vor, ar fi spus cai mai repezi”.

Mallard a spus: „Întotdeauna le spun oamenilor, consumatorii ți-a spus exact ce vor. Au spus mai repede. Ți-au dat o soluție – un cal – dar nu ar trebui să le asculți soluția. Ar trebui să asculți care este nevoia lor și nevoia lor este viteza. „Deci noi încercăm să ascultăm foarte atent ceea ce solicită consumatorii, dar nu cum cer acest lucru. Există un rezultat pe care și-l doresc, dar este treaba noastră să dezvoltăm cea mai bună soluție – nu ne putem aștepta ca ei să știe care este acea soluție. ”

Mallard a lucrat în marketing de peste două decenii, cu roluri de vârf la branduri, printre care Idea, Omada Health și Forbes. S-a alăturat Pinterest ca CMO la sfârșitul anului 2018. Reflectând asupra experienței sale din industrie, Mallard a susținut că a observat că majoritatea companiilor fie ignoră ceea ce le cer consumatorii, fie se așteaptă ca datele să le spună ce să facă în continuare. „Și amândouă greșesc”, a continuat ea. „Ar trebui să mergi la pescuit cu sulița cu date. Nu ar trebui să arunci o plasă în ocean, să tragi totul și să speri că răspunsul tău este în plasă. Trebuie să ai o idee și apoi intri fie pentru a îți infirma teza, fie pentru a-ți îmbunătăți cumva teza”.

Mallard a adăugat că Pinterest are un grup de informații „cu adevărat matur”, care a definit modul în care compania folosește datele pentru a „mobiliza lucrurile” fără a fi orbită de acestea. Platforma utilizează un amestec de date cantitative extrase direct de pe platformă cu date calitative colectate prin conversații directe cu utilizatorii pentru a testa dezvoltarea produsului și strategia de marketing.

„Această idee de a avea utilizatorul în centrul procesului nostru de luare a deciziilor se simte foarte inerentă culturii Pinterest. Cred că avem un echilibru foarte bun al stratului cantitativ masiv cu acest strat calitativ. Trebuie să știm „de ce” din spatele „ce” se întâmplă pe platforma noastră. ”

 

Sursa