Coca-Cola a avertizat că va suspenda cheltuielile de marketing pe piețele cu programări de vaccinare Covid-19 mai lente și cu cazuri în creștere.

CEO-ul Coca-Cola, James Quincey, a declarat că blocările legate de pandemie continuă să aibă un impact asupra piețelor, ceea ce ar putea afecta foarte mult modul în care distribuie cheltuielile de marketing în anul următor. „Dacă vedem că cererea vine la capătul superior și mai multe redeschideri [ale piețelor] au loc rapid și veniturile încep să se accelereze, probabil că vom re-accelera restituirea cheltuielilor de marketing”, a spus Quincey.

„Dimpotrivă, dacă din orice motiv venitul începe să pară un pic mai slab, atunci este posibil să ne reținem o parte din marketing. Cred că este important să vedeți restul anului nu ca pe o perioadă normală, ci în care trebuie să ne gândim la modul în care utilizăm resursele în mod judicios, în dorința de a investi pentru a stimula creșterea și a reveni la normal. ”

Coca-Cola și-a semnalat intenția în trimestrul trecut de a readuce investițiile în marketing la nivelurile pre-pandemice pentru a recâștiga terenul pierdut. Gigantul băuturilor a cheltuit aproximativ 4,3 miliarde de dolari pentru marketing în 2019.

Veniturile nete ale Coca-Cola au crescut cu 5%, la 9 miliarde de dolari  în primul trimestru. Această creștere a fost ajutată de piețe precum China, unde traficul pietonal a revenit aproape la nivelurile pre-pandemice. Pe piața chineză, brandul va continua să „reenergizeze” piața cu „un mare push în angajamentul digital” și comerțul electronic, unde brandul are succes.

„Pe piețele aflate în fruntea recuperării, am văzut semne timpurii că acțiunile noastre întreprinse în timpul pandemiei ne ajută să depășim recuperarea. Este important de reținut, calea către o recuperare completă rămâne asincronă în întreaga lume.

„Multe piețe încă gestionează restricțiile. Privind în jurul lumii în Asia Pacific, China continuă să conducă primul trimestru înaintea rezultatelor din 2019 și traficul pietonal este aproape la nivelurile pre-pandemice ”, a spus Quincey.

La începutul acestei luni, Coca-Cola a dezvăluit un nou look pentru variantele sale originale și Diet Coke, aducându-le în concordanță cu ambalajele deja refăcute pentru Coca-Cola Zero Sugar.

Sursa