A 17-a ediție a webinarului MarketingManager a adunat specialiști din domeniul marketing și comunicare în cadrul unor discuții despre “instituția” influencer-ului și ce rol are acesta în promovarea unui brand sau a unei companii.

Invitatul ediției, Cristian China Birta (Chinezu), om de marketing cu peste 15 ani de experiență în domeniu și autorul cărții “Ce ne facem, dom’le, cu influencerii ăștia?”,  a adus în prim plan câteva idei proaspete despre acest segment al marketingului și care sunt bazele pe care trebuie să le cunoască oricine dorește să îl folosească.

Este important ca influencerul cu care urmează să se realizeze colaborarea să aibă o comunitate care are cât mai multe din caracteristicile grupului țintă. Este de preferat o colaborare cu un influencer care este orientat pe un anumit segment și nu unul care are un număr mare de followeri, dar nu targetează o anumită comunitate. Mai multe tips&tricks despre cum se poate realiza o colaborare eficientă se regăsesc în cartea scrisă de Cristian China Birta, în care sunt prezentate pe larg etapele colaborării și ce se întâmplă după o asemenea colaborare.

Comunitatea MarketingManager.ro numără peste 1.000 specialiști MarCom, care sunt abonați la newsletterul săptămânal www.MarketingManager.ro sau participă la evenimentele comunității.

MarketingManager.ro este o comunitate dezvoltată de Oameni și Companii. Oameni și Companii  oferă soluții de marketing utilizând un ecosistem inovator de 30 platforme digitale proprii și +100 comunități business și profesionale, administrate. O listă cu aceste platforme puteți vedea aici. O listă de comunități, aici.