Neuromarketing – Ştiinţa comportamentului consumatorului

Webinar on ZOOM|Joi, 23 Septembrie, ora 4.00 pm

confirmă participarea aici!

Neuromarketingul folosește cunoștințele din cercetarea creierului și psihologia pentru a analiza modul în care clienții iau decizii. Scopul este să înțelegem cum gândesc oamenii, cum reacționează la reclame și conținuturi și ce putem face în marketing pentru a transmite informații cât mai relevante.

Invitata ediției, Ana Iorga, vine să ne împărtășească mai multe despre implicațiile neuroștiinței în marketing, despre platforma BuyerBrain, dar și despre experiența și traseul ei în domeniul marketingului.

Mai multe despre aceste subiecte și nu numai vom discuta cu Ana joi, 23 septembrie, începând cu ora 16.00.

Întâlnirea se va desfășura pe platforma ZOOM și va fi distribuită Live pe pagina de Facebook MarketingManager. Participarea este gratuită pentru specialiștii MarCom, pe baza înregistrării prin formularul de confirmare.

INVITAT

Dr. Ana Iorga

CEO, Chief Neuroscientist @ Buyer Brain

MODERATOR

ANDREEA MARC

Creator de cuvinte, www.andreeamarc.ro

UN PROGRAM