În ciuda proeminenței platformelor digitale în viața de zi cu zi, consumatorii continuă să fie mai receptivi față de platformele publicitare offline, cum ar fi cinematografia, evenimentele sponsorizate, anunțurile revistelor și punctul de vânzare (POS). Popularitatea reclamelor podcast a crescut. Poziționate pe locul 11 în clasamentul general al acțiunii publicitare, au depășit conținutul promovat de influenceri ca mijloc publicitar digital preferat. Anunțurile podcast sunt percepute atât ca o calitate mai bună, cât și mai relevante în comparație cu 2020.

Clasamentul global al consumatorilor de publicitate- toate canalele media Clasamentul global al consumatorilor de publicitate- canalele online media
1) Reclame la cinema (-) 1) Reclame în podcast (+1)
2) Evenimente sponsorizate (-) 2) Conținut promovat de influenceri(-1)
3) Reclame în reviste (-) 3) Reclame E-commerce (new!)
4) POS (new!) 4) Reclame TV sau pe platforme de streaming (-1)
5) Anunțuri în ziare  (-) 5) Social media stories (-)

Sursa: Kantar