Produsele ecologice câştigă popularitate în toată Europa, inclusiv în România, unde tot mai mulţi români sunt dornici să adopte un stil de viață mai sănătos. Peste 30% dintre români consumă produse ecologice și sunt de părere că un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului înconjurător (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Retail-FMCG  pe un eșantion de 1024 de persoane.

  • 32% dintre români obișnuiesc să consume produse ecologice de 2-3 ori pe săptămână.
  • 6 din 10 români declară că iau măsuri pentru a contribui la reducerea poluării și îmbunătățirea calității aerului.
  • Românii, tot mai interesați de a duce un stil de viață sănătos (44%).

Tendința către un stil de viață sănătos este prezentă la 3 din 10 români și constă în dorința de a proteja mediul înconjurător (17%), de a face mai mult sport (15%), de a fi mai cumpătat (14%) și de a consuma produse ecologice de câteva ori pe săptămână (32%). Printre beneficiile consumului de produse ecologice se numără:

  • produsele bio sunt mai hrănitoare
  • au mai mult proprietăți nutritive
  • au origine verificată
  • calitate garantată
  • reconectarea cu natura.

 Românii pun sănătatea familiei pe primul loc

32% dintre români pun sănătatea familiei pe primul loc, ceea ce îi determină să aleagă produse ecologice săptămânal. Ambalajul generat prin metode sustenabile a devenit un real interes pentru 61% dintre români, aceștia fiind interesați în egală măsură atât de ingredientele produselor alimentare, cât și a celor de îngrijire sau curățenie.

Pe lângă alimentație, românii dau dovadă de responsabilitate și prin inițiativa de a contribui la reducerea poluării si îmbunătățirea calității aerului (60%).

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.

Sursa: https://reveal.ro/