În contextul lansării la nivel mondial a vaccinurilor împotriva COVID-19, care reflectă un potențial sfârșit al restricțiilor dure, SAS și-a propus să afle dacă impactul pandemiei în comportamentul clienților este unul durabil și în ce măsură aceste tendințe vor continua. În cel mai recent studiu, realizat pe un eșantion extins de 6.000 de consumatori din Europa Centrală și de Est, Rusia, Orientul Mijlociu și Africa (CEMEA), efectuat în februarie 2021, rezultatele obținute sunt foarte clare.

Patru cincimi (81%) dintre clienți consideră că experiența lor s-a îmbunătățit de la începutul pandemiei. O cincime (21%) dintre oameni au început, de asemenea, să utilizeze o aplicație sau un serviciu digital pentru prima dată în timpul pandemiei. Totodată, schimbările tind să devină permanente, întrucât aproape două treimi (62%) dintre consumatori au declarat că nu vor reveni la obiceiurile de cumpărărare pre-pandemie.

Despre raport

Ce înseamnă astăzi performanța în customer experience?

Ce cred clienții cu adevărat despre shoppingul digital?

Clienții se vor întoarce la comportamentul „pre-pandemic” datorită efectelor vaccinului?

Cum te poți adapta într-un mod agil la nevoile în schimbare ale clienților?

Cum poți beneficia pe termen lung de avantajele aduse de digital adopters?

Care sunt diferențele la nivel de industrii și CEMEA?

Pentru a afla mai multe despre așteptările clienților la nivel de Customer Experience, decarcă raportul integral de aici.